Sevgilimle aramız bozuk bana kırgın olduğunu söylüyor, geri yazar mı?

Merhabalar ceviz kabuğunu doldurmayan bir sebepten tartıştık. 6 aydır sevgiliyiz 10 aydır da tanışıyoruz. Olay şuydu ben gelecekte seninle evlenirizi duymak için son 1-2 aydır ısrarcı oldum. O ise nasıl birbirimize bunun teminatını verebiliriz sen tuğlanı koy ben tuğlamı koyayım güzel bir ilişki inşaa edelim zaten iş oraya gider sana şimdi seninle evleceğiz dersem ve olmazsa hayal kırıklığı yaşarsın kandırmış olurum dedi. Ki aramız çok iyi herşeyimiz uyuyor sevgi saygı var karşılıklı. Ben tadını kaçırdım yan çizmiş gibi oldum kırdım onu. Ben öğretmenim o hemşire. Gittim hastaneye yanına saatlerce bekledim konuştum eve gidiyorum dedim ama gitmedim ağladım akşama kadar dışarıda parklarda. Eve gidecekken dayanamadım tekrar koştum yanına gece 11 e geliyordu sanırım tekrar konuştum. O da haklıydı ben de duymak istediklerim konusunda acele ettim ama tek olayımız buydu. Zaten 1,5 ay sonra görev yaptığım şehre gideceğim tatil bitiyor ayın 21 inde doğum günü vardı kamp planımız vardı ve ona dövme tasarlamıştım yaptıracaktım hediye olarak koluna. Şimdi her şey durdu 2 gün önce konuştuğumuzda biraz kırgınlığım geçsin konuşuruz görüşürüz dedi. Kamp planı konusunda da yaparız onu ertelenmez çok ama şimdi tadı olur mu bu durumdayken bilmiyorum önce benim bi kırgınlığımı bitirmem gerek dedi. Sizce ne zaman yazar? Bu durumda ne yapmalıyım? Doğum gününden önce yazar mı? Planlarım vardı mahvoldu 🥺🥺

Güncellemeler
+1 yıl
Arayı düzelttik teşekkürler arkadaşlar 😇🙏🏻
Sevgilimle aramız bozuk bana kırgın olduğunu söylüyor, geri yazar mı?
Cevapla