Eski sevgilim bir daha yazmazsan sevinirim demişti ve 10 ay sonra helallik istedi. Şunu yazdım;
“Yaptıklarının faturasından kurtulmak için helallik istemek kolay iş değil. Helal edilecek şekilde davransaydın bu sana zor geldi banada hakkımı helal etmek zor geliyor. Bana bir daha yazmazsan sevinirim demiştin. Şimdi aynısını ben söylüyorum. Bir daha bana yazmazsan sevinirim.”
Siz olsanız böyle birine ne yazardınız
“Yaptıklarının faturasından kurtulmak için helallik istemek kolay iş değil. Helal edilecek şekilde davransaydın bu sana zor geldi banada hakkımı helal etmek zor geliyor. Bana bir daha yazmazsan sevinirim demiştin. Şimdi aynısını ben söylüyorum. Bir daha bana yazmazsan sevinirim.”
Siz olsanız böyle birine ne yazardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar