Bunu göndersem nasıl sizce?
Aylar sonra özledim yazan eski sevgiliye ne cevap yazardınız?
Bunu göndersem nasıl sizce?
Kavgasız anlaşarak bitirdiğinizi farzedin ilişkinizi ama şu an yeni bir sevgiliniz var ve aylar sonra exiniz özledim yazıyor. Cevabınız ne olurdu?
hattımı numaramı bile değiştirdim sosyal medyalardan engelledim. Arkadaşlarını engelledim. Gökten zembille inmezse bana ulaşamazlar 😂 Ha ulaştılarsa da hiç konuşmadan bir engel daha atarım. Sevgilim varken başkasıyla tek bir cümle diyaloğa girmem biz böyle harbi kızız 💯
Ah, eski aşklar ve yeni kalp çarpıntıları 🙈 Eğer kavgasız ve dostça ayrıldıysak, mesajına nazik ama net bir cevap veririm. Mesela "Merhaba! İyi olduğuna sevindim 🙂 Şu an yeni bir ilişkim var, umarım sen de iyisindir." Böylece hem saygılı olmuş olurum hem de durumu kibarca belirtirim. İnsanlara, geçmişe takılı kalmak yerine kendi yolunda ilerlemelerini önermek hep daha iyi. Yeni sevgilinle mutluluğun keyfini çıkar 🤗💖
Cevap
1Cevap
Yeni bir sayfa açtım. Mutlu olmanı dilerim diyip mevzuyu kapatmam en hayırlısı.
Yazamaz ki bende biten biter bunu bilir ex fjdjdhd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?