Mesajı yok sayarak ilk birinci dakikada tamamen silerim. Muhatabı o kadar silmişimdir ki hissiyatımdan yiterim. Kâlbim sızlamaz bile gülüp geçerim. Kendime önemli işler seçerim. Aldırmayacağıma eminim, organize hareket ederim. Bugün sadece mutluyum ve yine;mutluyum. Beni üzen tüm değmeyenler, çöpe attım hepsini, artık geçmişte kalsın hüznüm, kederim. Hayallerim ve ben, mücadelem, biliyorum, daima biliyorum, ben, kendime yeterim. Giden gitsin ve geri dönmesin, beni bitiremeyende üşenmem, kendimi de bitiririm. Sadece geleceğe bakıyorum artık, ben kendim için yanlışı da doğruyu da sezerim. Düşmanlarım sanarlar belki, pes eder, yorulur, bezerim. Yanılmaz sanmasınlar kendilerini, ben hem kendi gezegenimi, hem kâinatı gezerim...🦄🍀🍏⭐❤️ Olay yine rape dönmüş. Bir ara çığırımdan çıkmışım. Soru damar, kusura bakmayın lütfen. Sevmediğim muhatabiyetler...
Cevap vermezdim muhtemelen. O kadar zaman sonra "özledim" mesajı bana samimi gelmezdi. Ve neden eski olduğu da önemli. Giderken kırıp dökerek gidip ve sonrasında böyle bir mesajla geri dönüş yapıyorsa, naptığını kendi de bilmiyordur. O yüzden o mesajın içi bomboştur benim için. Sadece okur geçerim.
Nasıl ayrıldığımıza bağlı. Mantıklı bir ayrılık olup sonra özledim yazarsa engellerim. Ama boşu boşuna olan bişeyse ben de hala onu düşünüyorsam cevap verirdim yüzde 30 ihtimalle