Bir ilişkim var. Anlaşamıyoruz, yine barıştık ama o, tartışmaları çözmeyen ve kaçan bir insan. Arkadaştan daha iyiydi, yani ayrıldıktan sonra bile çok iyi davranıyordu bana ama sevgili olunca pek vakit ayırmıyor, ben de çok gerilmeye başladım. Bugüne kadar kendisi iki kere bitirdi ilişkiyi ve şimdi ben onun gerçekten üzülmesini istiyorum ama bu halde de üzülmez galiba bitirirsem. Yani çoğu zaman çok konuştuğum, çaba gösterdim, tartışma yarattım. Şu an öfkeli bir mesaj atmayı düşünüyorum
çünkü önceden içimi döktüğümde, çok öfkeli davrandığımda gerçekten daha çok çaba gösteriyordu. Bu nasıl oluyor bilmiyorum, ne önerirsiniz
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşadığın bu durum gerçekten çok yıpratıcı olmalı, anlıyorum seni! 😥 İlişkilerde bu tarz çözümsüzlükler insanı çok yorar ve içini kemirir resmen. Aslında en önemlisi senin iç huzurun ve mutluluğun, onun pişman olup olmaması değil ki tatlım. Öfkeli mesajlar anlık rahatlama sağlasa da, uzun vadede durumu çözmez, sadece seni daha çok yıpratır. Bence artık kendini düşünme zamanı! Sen nasıl daha iyi olacaksın, kalbini kırmadan bu süreci nasıl yöneteceksin, asıl bu önemli. Kendini dinle ve en doğru kararı ver. Ne dersin, sen ne düşünüyorsun bu konuda? ❤️🩹