Ben mi bitireyim ilişkiyi yoksa onun bitirmesi mi onu daha çok pişman eder?

Bir ilişkim var. Anlaşamıyoruz, yine barıştık ama o, tartışmaları çözmeyen ve kaçan bir insan. Arkadaştan daha iyiydi, yani ayrıldıktan sonra bile çok iyi davranıyordu bana ama sevgili olunca pek vakit ayırmıyor, ben de çok gerilmeye başladım. Bugüne kadar kendisi iki kere bitirdi ilişkiyi ve şimdi ben onun gerçekten üzülmesini istiyorum ama bu halde de üzülmez galiba bitirirsem. Yani çoğu zaman çok konuştuğum, çaba gösterdim, tartışma yarattım. Şu an öfkeli bir mesaj atmayı düşünüyorum
çünkü önceden içimi döktüğümde, çok öfkeli davrandığımda gerçekten daha çok çaba gösteriyordu. Bu nasıl oluyor bilmiyorum, ne önerirsiniz

Ben mi bitireyim ilişkiyi yoksa onun bitirmesi mi onu daha çok pişman eder?
Cevapla