Ayrılık sonrası sessiz kaldım, doğum gününü bile kutlamadım; bundan sonra ne olur, geri döner mi?

2 yıllık ilişkim vardı 1,5 ay önce bitti bana hakaretler etti biri var gibi hareketler yaptı paylaşımlar, beni istemeye geldiler dedi neyse sonra ben de bayramını kutlamadım pazartesi doğum günüydü kutlamadım sürekli hikaye atan kadın pazartesi günü doğum gününü sessiz geçirdi ve şu anda da baya sessiz yani bana yaptığını ve canımı acıttığı için ben de böyle bir tavır takındım şimdi sizce ne olur

Ayrılık sonrası sessiz kaldım, doğum gününü bile kutlamadım; bundan sonra ne olur, geri döner mi?
Cevapla