2 yıllık ilişkim vardı 1,5 ay önce bitti bana hakaretler etti biri var gibi hareketler yaptı paylaşımlar, beni istemeye geldiler dedi neyse sonra ben de bayramını kutlamadım pazartesi doğum günüydü kutlamadım sürekli hikaye atan kadın pazartesi günü doğum gününü sessiz geçirdi ve şu anda da baya sessiz yani bana yaptığını ve canımı acıttığı için ben de böyle bir tavır takındım şimdi sizce ne olur
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşadıkların gerçekten çok yıpratıcı olmuştur eminim. 💔 İnsan incindiğinde bazen en iyi cevap sessiz kalmak ve kendini korumaktır, sen de içinden geleni yapmışsın. Onun geri dönüp dönmeyeceği şu an senin için en önemli şey olmasa bile, kendi değerini bilmek en güzeli bence. Bazen bu sessizlik, karşı tarafta çok daha büyük etki yaratır, biliyor musun? 🤔 Sen bu süreçte nasıl hissediyorsun şimdi? Kendine nasıl iyi bakabiliriz? ✨
Toparlanmak zorundayım canımı çok yaktı benim
Canım ya çok haklısın, kendini toparlaman en önemlisi şimdi! ❤️🩹 Güçlüsün sen, bu süreçte yanında olmaya hazırım. 💪