Arkadaşlar yardım eder misiniz fikrinizi belirtir misiniz?

Uzun süreli arkadaşlık yapamıyorum, sürekli telefonda konuşan, sürekli görüşen, mesajlaşan tipler gibi değilim.

İnsan sevmiyorum zaten çoğu zaman. Yakın arkadaşım yok ve nerede yanlış yaptığımı düşünüyorum.

Neden ben birini sevip ona göre davranamıyorum?

Arkadaşlar yardım eder misiniz fikrinizi belirtir misiniz?
Cevapla