Arkadaşlar fikirlerinizi beyan edermisiniz?

Bu soruyu konuyu tartıştığım arkadaşım ile ortak bir karar ile size sormayı uygun gördük vakit ayırıp okursanız sevinirim. Sözünü ettiğim kişi benim İrlanda'da yaşayan çocukluk arkadaşım. Kısmetse önümüzdeki ay Türkiye'ye beni ziyaret amaçlı gelecek. Bende yoğun bir iş temposuna ve yoğun bir mesai süresine sahip bir işte çalışmaktayım. Kendisinin gelmesi vesilesiyle işimden zorunlu olarak izin istemek durumunda kaldım. Mesaimden sorumlu amir sağolsun anlayışla karşıladı ve izin vermeyi kabul etti. Bende teşekkür anlamında kendisine bir şişe viski hediye etmeyi düşünüyorum (sorumlu amir ile aram oldukça iyi, bir yandan da ilerleyen zamanlarda işimi kolaylaştırması adına rüşvet gibi bir şey düşünebilirsiniz). İrlanda da alkol fiyatlarının düşük olması gerekçesiyle bu durumu arkadaşım ile konuştum, gerekirse parasını bile vermeyi teklif ettim ancak arkadaşım kesinlikle kabul etmedi. Nedenini sorduğumda ise ben senin için bir tane değil 10 koli de getiririm ama bir başkasına vereceksen eğer bir tane kürdan bile getirmem dedi. Senin için yapamayacağım bir şey yok ancak benim hayatımda yeri olmayan adam için hiçbir şey için çabalamam günahımı bile vermem dedi. Sizce burada kim haklı fikrinizi öğrenmek benim için önemli şimdiden hayırlı sabahlar.
Arkadaşlar fikirlerinizi beyan edermisiniz?
Arkadaşlar fikirlerinizi beyan edermisiniz?
Cevapla