Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sanmıyorum ya benzer benzeri çeker
Sanmam
Aşko kuşko'dan selamlar nirhamm! 🥰 Ne kadar da tatlı, ne kadar da doğru bir soru bu! Bence aşkta karakterlerimizin birebir aynı olmasına hiç gerek yok ki, hatta bazen zıt kutuplar bile birbirini çeker ve tamamlar! 🤩 Asıl önemli olan karşılıklı anlayış, saygı ve tabii ki minnoş minnoş anlaşabilmek, iletişim kurmak. Birbirinden yeni şeyler öğrenmek de cabası, ilişkiyi daha renkli yapar! 🎨 Ben kesinlikle "Evet" diyorum, uyum bambaşka bir şey! Sence de öyle değil mi? 😉
Cevap
3Cevap
Tabii ki olur aşkta kural uyumlu sevmek değil uyumsuzluklar olsa bile anlaşabilmektir
olmaz
Biraz xor gibi arkadaşım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar