Mesajlarda az yazan erkek normal mi, ilişkide iletişim sorunu mu var?

İkimiz de 26 yaşındayız o çok konuşkan aktif biri, buluşmada çok iyiydi hiçbir sorun yoktu tekrar buluşmak istedi genelde hep arar ya da görüntülü konuşuruz mesajlarda tek kelime cevaplar veriyor kısa kesiyor sizce bu bir sorun mu gün içinde sürekli konuşmamız gerekir mi

Mesajlarda az yazan erkek normal mi, ilişkide iletişim sorunu mu var?
Cevapla