Mesajlaşmaktan hoşlanmayan pek konuşmayı sevmeyen erkek ilgisiz sayılır mı?

Genelde sohbeti ben açıp ben sürdürüyorum bu erkekler için normal mi ya da biz kadınlar olarak daha fazla konuşmaya meyilli olduğumuz için mi böyle

Mesajlaşmaktan hoşlanmayan pek konuşmayı sevmeyen erkek ilgisiz sayılır mı?
Cevapla