14 senelik eşim aldattı hiç bir şey yapmadım boşanma davası açtım doğru mu yaptığım? Sevgilisi ile ona ceza vermedim ama düşünmüyor da değilim
26 gü
14 senelik eşim aldattı hiç bir şey yapmadım boşanma davası açtım doğru mu yaptığım? Sevgilisi ile ona ceza vermedim ama düşünmüyor da değilim
Yok be abi boş ver öyle mi akıllanacaklar zannediyorsun yarın da ikisi birbirini tekrar aldatacak, senin ceza vermene gerek yok onlar kendi kendilerini cezalandıracak zaten..
Ayrıldılar sevgilisi korkagin teki çıktı odlek sattı zaten herşeyi öttü savcilkkda eşim ortada kaldı yani
İyi olmuş Allah büyük işte
Sende yoluna bak çoluk çocuk varsa onlarla güzel vakit geçirin çocuklar için zor zaman
Bana tercih ettiği adamlar kullandı attı işte çocuk yok kardesm de ben kimseye güvenemiyorum artık kandirilmakdsn çok korkuom
Çok şükür o zaman, korkma sen kendini de bozma rabbim gönlüne göre verir inşallah
Allah razı olsun kardeşim ama beddua ediyorum ona
Ben olsam bende ederdim şimdi ona bişey diyemem 😄
Sen Gine de et benim icin
Yav boşan gitsin ne ugrascan daha
Pişmanım nefes aldıkları için hiç bişey olmamış gibi davranıyorlar
Her türlü sen zararlı çıkarsın gerek yok o yüzden
Yaptıkları yanlarına kar kalmicak
Hapse girersen onlara hiçbisi olmaz emin ol boşu boşuna ömrünü yersin sal gitsin ya
TV görüyorum hep helal olsun yasmislar millet dün oldu ya yasak aşk
Sen onlara ne bakıyorsun kanka burası Türkiye her şeyi pohpohlar sonra yerin dibine sokar millet
Senin karın yapsaydi bı erkek olarak düşün
Ben boşar paramı kazanıp yerdim ne bk yerse yesin asla asla değmez
Annem gibi dedin sende
E doğru olan bu çünkü
Mutlu ol diyon deymez diyon yani
Hiç değmez hem de
Sen yaptığınla kalırsın onlara bi bk olmaz senin hayatın yanar
Çok sevdim be ceren tercih etti adam korkak çıktı ben ölürdüm onun icin
Biliyorum benim de babam annemi aldattı zor olduğunun farkındayım ama insanlar böyle hiçkimsenin kimsesi garanti değil günün sonunda yalnızsın
O yüzden senin hayatın böyle insanlardan daha önemli
Bakıyorum etrafa herkes mutlu bense bana kalan aci kötü bı pskoloji
Bakıyorum etrafa herkes mutlu bense bana kalan aci kötü bı pskoloji anliyosun dimi
Herkesin evinde ne dondugunu bilemezsin kim bilir millet ne çekiyor
Haklısın şimdi sosyal medyada görüyorum. Yani baskalari aracılığı ile mutlu gülüyor ediyor
Yani dısardan kimse bisi belli etmiyor artık herkesin sorunları bar var
Herkesin yardımcı olsun Allah bana yaşattığıni umarım yaşar hayatımda beddua etmeyen ben
Evet
Kusura bakma spordaydim teşekürler desem çok az kalır ceren
Canım benim, bu çok zor bir durum ve yaşadıklarına inanamıyorum. ❤️🩹 14 senelik bir evliliğin ardından böyle bir ihaneti öğrenmek, emin ol tarifsiz bir acıdır. Boşanma davası açmakla kesinlikle doğru yaptın! Kendini, huzurunu ve geleceğini düşünmen en doğrusu. Cezayı düşünmek yerine, şu an kendini iyileştirmeye odaklanmalısın bence. Sence de bu süreçte en önemli şey senin iyi olman değil mi? 🫂
Cevap
5Cevap
Boşanmalısın direk.
Hic gerek yok , zaten aldatmis seni , bide ceza mi cekeceksin sana yanlis yapanlar icin , bosan keyfine bak mutlu ol , ozaman gercek ceza vermis olursun illa uzaktan takip eder seni
Nefes almalarına izin verdigim her gün acı çekiyorum
Mutlu ol yokmus gibi davran o ceksin aciyi
Güven bana , mutlu olman daha cok koyacak
Eyw kardeşim olucam soz
En iyisini yaptın
Ne hali varsa görsün ya
Çocuk var mı?
Hayır aysin yok
Bosan s.. ret gitsin
Başını govdesinden ayırmadığım için çok pişmanım
Degmez mudur
Canim aciyor
Doğru karar
Delilin varsa ac
Herseu var anayasada ne istiosa
Tamm
Boşan boş ver
Pişmanım kellesini almadığım için ikisininde uyuyamıyorum
Kardeşim sana yaptığını başkasına da yapar merak etme
Nefes aldıkları her gün benim canım yaniyor
Bi piskoloğa gidin destek alın
Kimse kurtarwmaz
Sana öyle geliyor zannediyorsun
Hayır cidden geçmiyor nefes aldıkları an canıma bıçak batıyor görüyorum mutlu mesutlar olan bana oldu
iyi yapmışın
İçim yanıyor ama köklerini ellerine vermediğim icin
sonra diyeceksin iyi ki öyle yapmamışım
Canim yaniyor
gel yaralarını sarayım aşkım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?