7 aylık evliyim eşimin biz sevgiliyken beni aldattıgını ögrendim boşanma davası açtım haksız mıyım?

Biz sevgiliyken tartıstıgımız küstügümüz zamanlarda baska kıza yazmıs benimle evlilik sürecine girene kadar beni aldatmış ben bunu yeni ögreniyorum kadınla konustum ssleri gördüm evliyken değil ama sevgiliyken beni aldatmış. Boşanma davası açtım herkes geri cek bekarken olmuş evliyken olmamış diyor ben haksız mıyım?
7 aylık evliyim eşimin biz sevgiliyken beni aldattıgını ögrendim boşanma davası açtım haksız mıyım?
Cevapla