Boşanmış, aldatılmış ve 27 yaşındayım; yeniden evlenip yuva kurmaya, anne olmaya geç mi kaldım?

27 yaşındayım, evleneli 1.5 sene oldu. Kumar, alkol aşırılığı, sevgisizlik, şiddet, öfke kontrolsüzlüğü, ilgisizlik derken tüm bunlara rağmen evliliği kurtarmak için çabaladım. Asla anlamadı beni. Dinlemedi bile. Geçen hafta şehir dışına çıktım ve eve ilk çıktığım gün kadın attı. İhbar üzerine kamera kayıtlarına falan baktırdım. Çeyizimin üstüne sevgilisini getirmiş, konuştuğu biri varmış. Tam bir narsist kişilikti. Boşanma davası açtım. Hayata ya geç kaldıysam diye çok korkuyorum. Tekrar evlenmek istiyorum çünkü sevmek sevilmek ve o yuvaya bir çocuk getirmek, anne olmak istiyorum. Tek beklentim bu. Sizce insanların bakışı nasıl olur? Tekrar güvenebilir miyim başka birine
Boşanmış, aldatılmış ve 27 yaşındayım; yeniden evlenip yuva kurmaya, anne olmaya geç mi kaldım?
Cevapla