27 yaşındayım, evleneli 1.5 sene oldu. Kumar, alkol aşırılığı, sevgisizlik, şiddet, öfke kontrolsüzlüğü, ilgisizlik derken tüm bunlara rağmen evliliği kurtarmak için çabaladım. Asla anlamadı beni. Dinlemedi bile. Geçen hafta şehir dışına çıktım ve eve ilk çıktığım gün kadın attı. İhbar üzerine kamera kayıtlarına falan baktırdım. Çeyizimin üstüne sevgilisini getirmiş, konuştuğu biri varmış. Tam bir narsist kişilikti. Boşanma davası açtım. Hayata ya geç kaldıysam diye çok korkuyorum. Tekrar evlenmek istiyorum çünkü sevmek sevilmek ve o yuvaya bir çocuk getirmek, anne olmak istiyorum. Tek beklentim bu. Sizce insanların bakışı nasıl olur? Tekrar güvenebilir miyim başka birine
22 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer