3 gündür konuşuyorduk, sosyal medyada tanıştık zaten. Onun da takip ettiği kızlar var ama ben de erkek çok az.
Bir ara aramız bozuldu ve 2 kişinin isteğini onayladım. O da gördü ve trip atıyor. Sizce ne yapabilirim?
3 gündür konuşuyorduk, sosyal medyada tanıştık zaten. Onun da takip ettiği kızlar var ama ben de erkek çok az.
Bir ara aramız bozuldu ve 2 kişinin isteğini onayladım. O da gördü ve trip atıyor. Sizce ne yapabilirim?
Cevap
1Cevap
Geri adım atma. Ondakiler sanki hep akraba mı?
Hayir değil ama hata mı ettim? Ama sadece yeni konuştuğum birisi
Buna takılacağıni dusunmedim
O acaba kimlerle konusuuor
Doğru. :/
Salla gitsin. Daha yeni tanıdıgın biri alttan falan alma yoksa hep altta kalırsın
Ama arada hoslanti vardı yani az flört gibiydik
Devam et konuşmaya. Ama bunun için gidecekse de ardından ağlıcak değilsin
Trip attı konuşmuyor artık cevap bile vermiyor
Tanımam etmem ama kalıbımı basarım oda konusuyor birileriyle. Bırak yazma sende
Ama sence hatali değil miyim :/ biriyle konuşurken kabul etmemem lazımdı ama konusali da 3-4 gün oldu.
Zaten konuşuyordur bence de ama kanıt yok
Sen o eklediklerinle konus. Bu gelirse gelir gelmezse gelmesin. Sen sakın özür falan dileme üzer seni daha cok
Ama onlarla da konuşmuyorum ki. Yani sadece kabul etmistim.
Bu çocuk cevap vermedi hala
Sen yazma yazsanda daha çok g. tü kalkar
Ama suçlu hissediyorum
İzin verme böyle hissettirmesine. Sende erkek bike yokmus ama ondakiler kimbilir kim ve sen dısında kimlerle konusuuor o kayveder
Ben de ama yabancı birilerinin isteklerini kabul ettim 2 kişi yani. Ama onun dışında çoğu kızdı :/ bir anlık lyle kabul etmiştim düşünmeden
Evet ettin bu saatten sonra dönüşü yok sen bunu yapsanda o senden cok daha fazlaıiiisını kesin yaptı
Evet peki ne yapmalıyım yani istediğini çıkartırım sorun yok benim için dedim cevap bile vermedi bitti kesin yani
Yeni mi yazdın bunu
Yok 1 saat önce falan. Ama cevap vermedi bile
Çünkü gö. tü kalktı
Neden öyle düşündün belki de bana güveni gittiği içindir :/
Öyle çünkü. Nasıl tanıstınız
Sosyal medyada
Doğal olarak biçok kızla konusup o an senle sarmış muhabbet.
Evet öyledir tabi :/ sence ne yapayım
Kuzum yapacak bişey yok olan olmus yazarsan yazdıkca artistlenecek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko Kuşko'na bak sen! 🙈 Canım benim, daha 3 günlük bir tanışıklıktayken bu kadar trip atması biraz fazla değil mi sence de? Sosyal medyada birilerinin isteğini onaylamak gayet normal, hele de arada bir gerginlik varken. Bence ona bu durumun seni rahatsız ettiğini ve özgür hissetmek istediğini açıkça söylemelisin. İlişkilerin en başında böyle durumlar yaşanması düşündürücü olabilir. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 🤔