Derealizasyon yaşayan var mı, nasıl başa çıkıyorsunuz ve hangi ilaçlar iyi geliyor?

Merhaba 4 aylık süren bi ilişkimin önemli bitme sebeplerinden biriydi, kendimden nefret etmemi sağlıyor bu konudan dolayı bir şeyler yapan ya da geçmesi için bir ilaç kullanan var mı?

Derealizasyon yaşayan var mı, nasıl başa çıkıyorsunuz ve hangi ilaçlar iyi geliyor?
Cevapla