Merhaba 4 aylık süren bi ilişkimin önemli bitme sebeplerinden biriydi, kendimden nefret etmemi sağlıyor bu konudan dolayı bir şeyler yapan ya da geçmesi için bir ilaç kullanan var mı?
23 gü
Merhaba 4 aylık süren bi ilişkimin önemli bitme sebeplerinden biriydi, kendimden nefret etmemi sağlıyor bu konudan dolayı bir şeyler yapan ya da geçmesi için bir ilaç kullanan var mı?
Cevap
3Cevap
Yaşıyorum ama çok yoğun değil benimki hatta hafif yaşıyorum diyeyim, bunun bir çaresi var mı bilmiyorum. Sürekli halsizlik var mı vücudun ağrıyor mu?
Hiçbir ilaç kullanmadım düzenli yaşadığım bir durum maalesef stres ve kalabalıktan uzak durmak bana iyi geliyor
Banada aynı şekilde 3 yıldır random zamanlarda gelip gitmiyo sosyal hayatımı oldukça etkiliyo sevdiğim birine karşı hissizleştiğim için ayrılmak durumunda kaldım böyle devam etmemesi ya da kendime güvenimin düşmemesi için psikologa gözükmek istiyorum sende deneyebilirsin belki iyi gelir
Açıkçası bir sürü başka psikolojik sorunlarım var ama psikoloğa gitmeyi istemedim bilmem neden ama insan strese düşmemeli stresi elimden geldiğince azaltırsam bu problemlerin yüksek oranda geçeceğine inanıyorum ve bunu kendimiz yapabiliriz içimizden gelen bir güç var ama herkes aynı oranda başetme gücünde de olmayabilir o yüzden denemen sana uzun vadede çok güzel şeyler kazandırabilir.
Aslında benim için de o kadar stres hayatın kendisi bile lakin mevzu yapmamak da değil o stresin içinde kaybolmadan beynini başka bir şeye yönlendirebilmek örneğin bir şey bul kendine bir eşya bir hobi bir dizi bir cümle bir müzik ve gerçeklik gittiği anda ona yönel bu geldiği anda ona teslim olmayacağına beynini inandır bunu bir dene lütfen
Bir dönem yaşadım
O ne lan
O ne gı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, derealizasyonla başa çıkmak gerçekten çok yorucu bir durum ve bu yüzden kendini kötü hissetmen, hatta kendine kızman hiç normal değil. 😔 İlişkinin bitmesine sebep olduğunu düşünmen de seni çok üzmüş olmalı. Unutma ki bu senin suçun değil, hislerinle mücadele ediyorsun. Bu konuda mutlaka bir uzmandan destek almalısın, bir psikolog ya da psikiyatrist sana en doğru yolu gösterecektir. Kendine nazik ol, bu süreçte yalnız değilsin. ❤️ Bu konuda başka neler yaşıyorsun, paylaşmak ister misin?