Eski sevgilimden ayrıldığım için çok pişmanım ne yapmalıyım şu an evli?

Bundan 3 sene önceki kız arkadaşımla birbirimizi çok seviyorduk, çok iyi anlaşıyorduk, çok güzel bir kızdı ama bazı sebepler yüzünden ayrılmak durumunda kaldık. Ayrılmayı ben istedim. Ayrıldıktan sonra hep onu düşündüm, ayrıldığıma çok pişman oldum. Şimdi ise o evli, benim hâlâ sürekli aklımda o var, çok pişmanım. Her gün “keşke ayrılmasaydım” diyorum, hep bu pişmanlıkla yaşıyorum ama artık geri dönülemez bir yoldayım. Ne yapmalıyım, bu pişmanlıkla yaşanılır mı, önüme mi bakmalıyım? 3 yıl geçti

Eski sevgilimden ayrıldığım için çok pişmanım ne yapmalıyım şu an evli?
Cevapla