Erkek arkadaşımin benden 2 yaş büyük arkadaşına abi diye mi hitap etmeliyim yoksa sadece ismiyle mi?

Erkek arkadaşımin benden 2 yaş büyük arkadaşına abi diye mi hitap etmeliyim yoksa sadece ismiyle mi?
Cevapla