Kardeşimin bana ismimle hitap etmesi doğru mu?

Aramizda 6 yas var. Artik bana hiç abla dememeye başladı sürekli ismimle hitap ediyor. Siz rahatsız olur muydunuz

Kardeşimin bana ismimle hitap etmesi doğru mu?
Cevapla