Sizce abi mi demeliyim ismiyle mi hitap etmeliyim?

21 yaşındayım iş yerimde 25 yaşında bir erkek var küçük büyük herkes ona adıyla hitap ediyor. Ben abi demesem ayıp olur gibi hissediyorjm ama benden küçükler bile adını söylüyor. Sizce adıyla mı hitap edeyim abi mi diyeyim
Sizce abi mi demeliyim ismiyle mi hitap etmeliyim?
Cevapla