Kardeşimiz yoksa kime kardeşimiz demeliyiz?

Mesela benim hiç kardeşim yok ben kimi kardeşim olarak görebilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam ama arkadaşımızı kardeşimiz olarak görmelimiyiz
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam teşekkür ederim
Kardeşimiz yoksa kime kardeşimiz demeliyiz?
Cevapla