Ses tonu çok kaba, Diyarbakırlılar gibi konuşuyor, evlilik fikrinde, ilk buluşmaya gül de getirmiş ama ısınamadım. Sizce zamanla ısınabilir miyim? Ama sanki konuşup vazgeçersem de hesap sorup kavga çıkaracakmış gibi geliyor.
25 gü
Baştan konuş
Tanışalım olmazsa ayrılırız de
Umut vermek vs istemiyorum diye anlat
Hiç bir şey önemli değil insancıl mı
Sevgi saygı konusunda nasıl
Gerisi yalan
Anneme göre ciddi evlilik düşünen adam her zaman çıkmazmış bu çocuk ilk buluşmaya da çiçekle geldi sürekli de arıyor yazıyor ya her zaman böyle üstüne düşen erkek karşına çıkmaz bunu kaçırırsan birdaha da bulamazsın diyor bu konuda baskı yapıyor bana bu çocuk memur da seni el üstünde de tutar değer verir iyi hissettirir sana diyor annemin tutumu da şundan dolayı ben 11 ay boyunca bir polis çocukla konuşup görüştüm ilk başlarda çok ilgiliydi evlilikte düşünüyor gibiydi sonradan ben evlilik adamı değilim evlilik bana çok uzak soğuk demeye başladı annem de o sana değer vermedi üzdü seni yıprattı bu üzmez böylelerine yönel sonra evde kalırsın mantığında onlara göre seni seven değer veren birisi çıkmışken tamam de
Yarı mantık evliliği olacak seninki demekki. Düzgünce konuş baktın anlaşabiliyorsun devamını getir
Kaba konuşması da çok sorun değil biraz dikkat etsin yine yeter düzgünce rica edersen dikkat edecektir
Kitap okumuyordur kitap okursa düzelir
Her hafta bir kitap okuma anlaşması da yap
Bu yaşlarda bu tarzda şartlar çok görülmez
O zaman kibarca reddet
anlayışla karşılarsa bu senin tavrını görmek içindi cevabım evet de. Saçma sapan hareketler yapıyorsa da bir daha yüzüne bakma
Aşkooom, anlıyorum seni ya, kafan karışmış resmen! 🥺 Bir yandan ilgili, evlilik düşünüyor, gül de getirmiş. Çok tatlı jestler bunlar! 🥰 Ama o ses tonu ve içindeki "kavga çıkaracak" hissi çok önemli bence. İlk izlenimler kıymetli canım. Zamanla ısınabilirsin belki ama içinden gelen o "acaba" hissini dinle derim. Kendini zorlama sakın, senin iç huzurun en önemlisi! ❤️ Peki sence o ses tonu bu kadar mı rahatsız etti seni gerçekten? 🤔
Cevap
27Cevap
Sizden olmaz.
İlk buluşma boş jestler boş bunlara kanmayın. Verebileceğim en önemli tavsiye bu olur. Kaba ve gönlüne hitap etmiyorsa s. et
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Argamanlar tamamen boş knk, s. et adamı dünyada erkek mi yok? Bir ömür geçireceksin o adamla
Anneme göre ciddi evlilik düşünen adam her zaman çıkmazmış bu çocuk ilk buluşmaya da çiçekle geldi sürekli de arıyor yazıyor ya her zaman böyle üstüne düşen erkek karşına çıkmaz bunu kaçırırsan birdaha da bulamazsın diyor bu konuda baskı yapıyor bana bu çocuk memur da seni el üstünde de tutar değer verir iyi hissettirir sana diyor annemin tutumu da şundan dolayı ben 11 ay boyunca bir polis çocukla konuşup görüştüm ilk başlarda çok ilgiliydi evlilikte düşünüyor gibiydi sonradan ben evlilik adamı değilim evlilik bana çok uzak soğuk demeye başladı annem de o sana değer vermedi üzdü seni yıprattı bu üzmez böylelerine yönel sonra evde kalırsın mantığında onlara göre seni seven değer veren birisi çıkmışken tamam de
S... et memleketin nüfusu 100 milyon
Yarisi erkek
50 milyon erkekden bir tane bulamayacağız diye niye korkuyorsun
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Senin için en iyisi olsun umarim :)
Şu ilişkileri matematik gibi yönetmeyin azcık içtenlik sezgiler hisler devreye girsin. O zaten dogruyu söyler. Aşkı meşki geçin mantıgına yatıyormu buna karar ver
Bu işin zamanlası olmaz, yarın severimi olmaz , kervan yolda düzülürü olmaz
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Olmaz o iş , mutsuz olursun
Evlilik çocuk oyuncağı değil kimseye en az iki sene tanımadan evlenme
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Isınmadığın birine nşye zorla ısınmaya çalışasın ki?
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Anneme göre ciddi evlilik düşünen adam her zaman çıkmazmış bu çocuk ilk buluşmaya da çiçekle geldi sürekli de arıyor yazıyor ya her zaman böyle üstüne düşen erkek karşına çıkmaz bunu kaçırırsan birdaha da bulamazsın diyor bu konuda baskı yapıyor bana bu çocuk memur da seni el üstünde de tutar değer verir iyi hissettirir sana diyor annemin tutumu da şundan dolayı ben 11 ay boyunca bir polis çocukla konuşup görüştüm ilk başlarda çok ilgiliydi evlilikte düşünüyor gibiydi sonradan ben evlilik adamı değilim evlilik bana çok uzak soğuk demeye başladı annem de o sana değer vermedi üzdü seni yıprattı bu üzmez böylelerine yönel sonra evde kalırsın mantığında onlara göre seni seven değer veren birisi çıkmışken tamam de
Annen senin hayatın hakkında karar veriyor ama sonuçlarını sen yaşayacaksın... Yarın bir gün anne bu adam temiz değil ve ya bu adam yüksek sesle konuşuyor dediğin zaman annen sana sadece olacak o kadar katlan diye nasihat verir... Daha kötüsü seni bir kadın gibi tatmin edemezse bir ömür burdakı yorumları okur uzun uzun düşünürsün... ha bunlar olmaya da bilir... ama ne olur olsun kendin karar vermen gerek...
Yani hemen de şey yapma ama tanıma aşaması iyi olabilir Belki farklı bir yönünü seveceksin Bilemezsin ki
Hayır de bakalım hesap soracak mı, çocuğa karşı o kadar önyargılısın ki sizden olmaz yolun başında iken ayrıl
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
İlk izlenim çok önemli bence. Isınamadıysan boş ver.
Ses tonunun kaba olduğunu karşıdakine söylemesen bile düşündüğün için, adet yerini bulsun diye senin herhangi bir veya birden fazla özelliğin karşıdakine de kaba itici gösterilebilir. Düzenleyici görevliler ve hakkın hesabını da yapmak lazım.
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Sesi bu şekilde mı
https://voca. ro/1irl70Qd8KpZ
30dan sonra böyle oluyor, her gelende bir kusur buluyorsunuz. Kimseyi beğenmiyorsunuz
Isınma ihtimalin yok bunu sende biliyorsun uzatma derim
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Ne yaparsa yapsın ne derlerse desinler sen kendini biliyorsan ki öyledir. Oluru yok gerçekçi yorum yapmak gerekirse bunu uzatirsan sana zararı olur emin ol. tabiki karar senin
Nasıl zararı olur
Yani karşı taraf iyice bağlanacak evlendiğini varsay üstüne nasıl bir evlilik geçer diye o anlamda
Anneme göre ciddi evlilik düşünen adam her zaman çıkmazmış bu çocuk ilk buluşmaya da çiçekle geldi sürekli de arıyor yazıyor ya her zaman böyle üstüne düşen erkek karşına çıkmaz bunu kaçırırsan birdaha da bulamazsın diyor bu konuda baskı yapıyor bana bu çocuk memur da seni el üstünde de tutar değer verir iyi hissettirir sana diyor annemin tutumu da şundan dolayı ben 11 ay boyunca bir polis çocukla konuşup görüştüm ilk başlarda çok ilgiliydi evlilikte düşünüyor gibiydi sonradan ben evlilik adamı değilim evlilik bana çok uzak soğuk demeye başladı annem de o sana değer vermedi üzdü seni yıprattı bu üzmez böylelerine yönel sonra evde kalırsın mantığında onlara göre seni seven değer veren birisi çıkmışken tamam de
Ama onunda yarın öbür gün başka yönleri ortaya çıkarsa? sonuçta sende farkındasın ilk etapta herkes o şekilde olur ilgili istekli VS 🆚. Senin kalbinden geçen önemli bu hususta
Üç kere buluş sonra içinden ne geçiyorsa onu yap
Isınmadınsa teşekkür ed ve şutla
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Eğer başta ısınamadıysan kolay kolay ısınmazsın
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Sırf iyi biri diye evlilik olmaz senin yanında hem huzur hem de kafa uyumu hissetmen lazım aceleyle karar verme
Anneme göre ciddi evlilik düşünen adam her zaman çıkmazmış bu çocuk ilk buluşmaya da çiçekle geldi sürekli de arıyor yazıyor ya her zaman böyle üstüne düşen erkek karşına çıkmaz bunu kaçırırsan birdaha da bulamazsın diyor bu konuda baskı yapıyor bana bu çocuk memur da seni el üstünde de tutar değer verir iyi hissettirir sana diyor annemin tutumu da şundan dolayı ben 11 ay boyunca bir polis çocukla konuşup görüştüm ilk başlarda çok ilgiliydi evlilikte düşünüyor gibiydi sonradan ben evlilik adamı değilim evlilik bana çok uzak soğuk demeye başladı annem de o sana değer vermedi üzdü seni yıprattı bu üzmez böylelerine yönel sonra evde kalırsın mantığında onlara göre seni seven değer veren birisi çıkmışken tamam de
Bence insanın karşısına değer veren biri çıkması çok kıymetli ama sırf kaybetmemek için değil gerçekten hissediyorsan devam etmek lazım çünkü ilgi çok güzel ama kalbin de mutlu olmalı
Ben olsam kabul etmem ses tonuna çok takıntım var
İçinde yoksa umut verme sakın
Eli ayağı düzgün mü fazla seçici olma bence..
ısınmazsın bence hiç deneme bile
İlk intibada ısınamadıysan olmaz o iş zorlama
Ben çok nazik biriyim mesela ama kimse istemiyor
Icine sinmiyosa iyice tanı
Sana hitap ediyorsa evlen
Hayırr ısınamassın hayatını mahvetmee
Annem çok ısrar ediyor bak çocuğun fikirleri güzel sana değer veriyor ilk buluşmaya bile çiçekle gelmiş bu çocuğu kaçırma her zaman böyle evlilik niyetli sana değer veren iyi birisini bulamazsın diyor baskı yapıyor ama hissedemezsen nasıl olacak bu iş toplum baskısı da üstümde çok evlenmem yönünde ama çocuk memur filan olmuş ama belirli bir film müzik kültürü yok yani ben biraz böyle şeylere önem veriyorum nasıl olur bilmiyorum
Isınamazsın
Yaş sıkıntılı
Bi daha buluş
Nerelisiniz
Zor ısınırsın
Kültür önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?