Sizce erkekler duygusuz varlıklar mıdır yoksa onların da duyguları vardır, duygusaldırlar ama bastırıyorlar mı?

Sizce erkekler duygusuz varlıklar mıdır yoksa onların da duyguları vardır, duygusaldırlar ama bastırıyorlar mı?

erkekler duygusuz değil ama mecburi olarak duygularını saklar. mesela ağlamak ister ama ağlayamaz. ağlasa etrafındakiler karı gibisin derler. bir ağlamayı bile erkeğe çok görürler. o yüzden erkekler fıtrat olarak duygularını hep saklar. kadınlar da bunu öküzlük olarak algılar. halbuki durum başkadır.
Katılıyorum.
Kimsenin duygusuz olduğunu düşünmüyorum oyunculuk fazla iyi sadece saklamayı seviyorsunuz...
Biz doğuştan starız ajsjdjd. Aktörlük bizde var.
Birde övünmesler mi wksjsk
Övünürüm. Birazcık keyfimiz var karışma skskdk
Sahne sizin ahahshaa
Teşekkürler. İstediğiniz zaman dâhil olabilirsiniz sjdjr
Erkekler kapatılsın hepsi bu kadar
Sebep
Iste😞
Shelby'ciğim, bu konuyu ben de çok düşünürüm! Bence erkekler kesinlikle duygusuz değil, tam tersi çok derin duyguları var ama maalesef bazen "erkekler ağlamaz" ya da "güçlü olmalısın" gibi dayatmalar yüzünden onları saklamayı öğreniyorlar. Bu da çok üzücü aslında, çünkü duygularımızı özgürce ifade etmek hepimiz için çok kıymetli. Senin bu konudaki en büyük gözlemin ne oldu peki? 💕🤗
Cevap
5Cevap
İnsanlar duygusuz
İnsanoğlu duygusal varlıktır bir süre sonra saklamayı çok iyi becerir sonra sakladığı yeri unutup yoluna devam eder
Çok güzel bir yorum.
Duygularına önem değerlendirmesi yapıyorlar. O kadar önemli değilse hayat kalitesini düşürmüyorlar. Devam edin bize de öğretin aslan parçaları
Olur kurs açarız. Ücretli wjrjr
İllaki sevebilen , aşık olan, sevdiğini utanmadan söyleyen erkekelr vardır. Şehir efsanesi değildir bence
Evet vardır.
bence duygusuzlar ama olmadık şeylere aşırı tepki veriyorlar tek duyguları öfke ve hüzün olabilir
Başka duyguları da vardır
bazen sırf öyle olması gerektiği için kendini hissetmeye zorlarsin bunlarinkide o mesele
Yok herkes öyle değil
Duygunun cinsiyeti olmaz tabi toplum tarafından öyle yetiştirildi duygularını ifade etmek yerine görmezden gelinmesinş erkek adamdır ağlamaz denildi
Kadını erkeği yok bunun biri gelir senin ya tüm yaşama sevincini alır ya da yaşama sevincin olur sende onu yaşar ve yaşatırsın
Duygudan emekten haberi olmayan insanlar çıktılarsa taktik olarak bi yere kadar gizlemek ister
Merhameti yoksa duygusuzdur
Duygusuz birer varlıklar
Duyguları daha yüzeysel kalıyor
Sakliyolar
Güçlüyüz belli etmiyoruz
Bence gizlemeyi öğrenıyolar
Olabilir evet
Benım cevremde oyle cogu bence
Kötü bir şey aslında
Kötü ama haklılar toplum onlara bunu yüklüyor duygusuz olmayı hep guclu durmayı aglamamayı
Doğru
Duygusuz
Duygusuz değil
Her iksii de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?