Erkekler gerçekten duygusuz mu, yoksa duygularını saklamayı mı ögreniyorlar?

Sizce erkekler duygusuz varlıklar mıdır yoksa onların da duyguları vardır, duygusaldırlar ama bastırıyorlar mı?

Erkekler gerçekten duygusuz mu, yoksa duygularını saklamayı mı ögreniyorlar?
Erkekler gerçekten duygusuz mu, yoksa duygularını saklamayı mı ögreniyorlar?
Cevapla