Sevgilim her tartışmada tansiyonu yükselip acile gidiyor, bu duygusal manipülasyon mu ben ne yapmalıyım?

Her küçük tartışmamızda tansiyonu yükseliyor acile gidiyor gerçekten acile gidiyor konumu görüyorum acildeyken de beni lütfen bırakma diyor ben çok sıkıldım ama vicdansızlık yapmak istemiyorum tansiyonu yükseliyor çünkü ben ne yapacağım?

Sevgilim her tartışmada tansiyonu yükselip acile gidiyor, bu duygusal manipülasyon mu ben ne yapmalıyım?
Cevapla