Arkadaşlar, yaşım 36, kendimden 6 yaş küçük erkekle görüştüm, hoşlanmıştım, sonuç tam olarak fiyasko oldu. Sizce olur mu ya da şans verir misiniz?
1 ay
Erkekler zaten geç olgunlaşıyor bir de senden altı yaş küçük senin hayat felsefen senin yaşadıkların yani kaldırabileceğini sana ayak uydurabileceğini düşünmüyorum senden küçük birisinin yaşça küçük erkeklerde büyük kadınlardan hoşlanma gibi bir sıkıntı var bir şey başarmış gibi hissediyorlar ayarladıklarında büyük ihtimal av olmuşsun
Av olmadan kurtardım
Çok şükür çok sevindim çünkü çevremden gördüklerim hep o niyette
Bn sevdım yalan yok ısteyen kendısı tuhaf davrananda kendısı
Sen harici onun hayatında emin ol onlarca kadın vardır onun için çaba harcamasına gerek yok senin sevdiğinden de emin olduğu için hiçbir şey yapmasına gerek kalmamış
Evrt nasıl olsa yazıncada donuyor benı sevıyor demıstır
Evet öyle tabii ki onu sevdiğini düşündüğü için hiç çaba harcamamış ve gerçekten değmez erkekler soyledigim gibi ve şimdiki nesil sevmenin değerini bilmiyor
Bılmıyor evrt bnde kırılma noktasına geldım dırek ıletısımı kestım ılk defa bırını heryerden engelledım
İyi olanı yapmışsın doğru karar vermişsin şimdi bunu düşünmemelisin ve hayata bakmalısın önemli olan doğru olan bu 🍀
Bıyerde karsıma cıkarsa ne olcak dıye dusumuyorum durek kestıgım ıcın
İnan ki umursamaz bile umursuyor olsa bir şekilde bir yerden yine yazardı çaba harcardı hiç böyle şeyleri düşünme rahat ol
Aynen ıletısıme gecmedıgıne gore hersey ortada
Evet aynen öyle gözünde zaten bir değerin yokmuş o yüzden kafana takmana gerek yok hayatına bakman gerekiyor artık sen ona göre altı yıl daha geç kalmışsın hayata böyle düşün
Bn belırsuzlık ıcınde yasayamam ılkınde yanlıs anlasılma dedım ya ıkıncısı ıste olmuyor
Evet aynen olmuyor giden günler maalesef geri gelmiyor hayat geçiyor doğru düzgün sana değer veren bir insanla devam etmelisin
Sevdım yıne kendımı feda etmem yanlıs
Aynen öyle tabii ki kendini feda etmen yanlış giden günler geri gelmiyor sonuçta değil mi
Bn engellemesem 2 ay sonra yıne yazar bu dongu devam eder bıktım artık
Aynen öyle canı istedikçe yazar canı sıkıldıkça yalnız kaldıkça kullanır seni
Evet oyle bır sabah kalktım bu donguyu kırdım senı
İyi olan doğru olanı yapmışsın seni tebrik ediyorum bu şekilde devam et sana değer vermeyen insanları hayatına alma
Bnde oyle yapcm
Tebrik ederim seni 🍀 ben hak etmeyen insanı artık değer vermiyorum
Bnde uzaklasmayı basardım calıstıgım yere malzeme getırıyor denk gelme ıhtımalı var muattap olmucam
En iyisini yaparsın tebrik ederim kendin için güzel bir şey yapmış olursun
Aynen dogru bır karar almısım kı donus bıle yapmadu
Evet yapacağını da düşünmüyorum
Bncde oyle
Şimdi ne yapacaksın?
Bayramda kusluk olmaz acıyım engelı dedım yok yok ddm bu sekılde kafam cok rahat
Açma o kadar muhtaç mısın iraden yok mu senin böyle kimse sevilmez
Yok acmadım yoksa aynı donguye devam edıcm
Açma en doğrusunu yapıyorsun
Kendıme saygım var
Neden fiyasko oldu?
2 kere sans verdık yıne aynı kafasına estıgı gıbı davrandı
Sanırım oyle ıllallah ettırdı boyle dengesız bırını gormedım hayatımda
Sanada off konu acmadıysa yorum yapma
Tepkı verdın gıbı bılmıyorum
Ya heem ıstıyor kendı ıletısıme gectı bıkere gorustum zmn gecınce sesı cıkmıyor ben ararsam okey onun dısında ıletısım yok
Bıkere yolumu ayırmıstım 5 ay sonra gerı yazdı bana hoslanıyorum kabul ettım tutarsız tavrındn dolayı guven duymuyorum heryerden engelledım kafamı karıstırmasın benim yoruldum artık
Bılmıyorum bırı var mı yok mu psıkolojı bozuk bnce tavrı normal degıl ıstemıyorum dese onuda. anlıcm ne oldugu. belırsuz bıseyın ıcındeyım tum zamanlar onun olsun artkk
Insan gıbı ayrılamıyorum gerı gelıp yazıyor yıne aynı dongu devam edıyor evlenıp bosandım bır yıl oldu
Hayır bosandıktsn sonra gorustum baska burı
benim nıyetım cıddı ama karsı taraf oyle degıl
Eklıyorum
Şans ver.
2 kere gorustum yok olmuyor
Verme o zaman
Dalgamısın sen sanane ayrıca
Niye sordun o zaman ya. Yarağım
Ayy canım benim, yaşadığın bu fiyasko için üzüldüm, kimse böyle bir şey yaşamak istemez. 😔 Ama bence yaş farkı aşkta öyle çok da takılacak bir şey değil ki! Asıl önemli olan o iki insan arasındaki enerji, uyum ve kalplerin ne kadar çarptığı. 🥰 Eğer o erkekle aranızda bir kıvılcım hissettiysen ve kendini iyi hissediyorsan, bence şans vermekten çekinme. Aşkta cesur olmak lazım! Sence de öyle değil mi, aşkta yaşın bir önemi var mı? ✨
Cevap
17Cevap
olmaz güzelim , sen artık olgunlaştın olgun hayatta bir yol kat etmiş birine ihtiyacın var yaşının üzerine +4 ekle en az öyle biri ile devam et
Bıde yasadıgım olaylar var canım cok sıkıldı
Evlenıp bosandım tramva oldu kendımı gonul ıslerıne kapatmıstım gıdıp bunu begendım bın pısmanım
26 yaşında ise olabilir. Olgunlaşmaya başlama çağları. Sen sınırını kuruduktan sonra denemekten zarar görmezsin
30 yasında
Bn olgun bırıyım ztn karsımdakı tutarsız
Hem ıstıyor yazıyor ıletısım yok bn ararsam var aramazsam yok bune boyle
benim kendıme saygım var madem ozmn ıstemıyor nıye yazıyor
Bende onu diyorum işte onun ne yaptığını ancak obilir ya da amacının ne olduğunu. Belki hayatındaki boşluğu doldurmak istedi, belki sevgilisi var halen kaçamak yapıyor. Bunu ancak o bilir. Sen kendine yapılanı fark ettikten sonra o ne yaparsa yapsın kendine yapar. Sen değersiz olduğunu hissedip ayrılmışsın ve çok iyi yaptın
Ayrılma kararı bıle almadım dırek ıletısımı kestım tum zamanlar onun olsun
Aynı kurumdaydık sımdı. baska yere gecınce nerdesın yazmış onu gormemek ıyı geldı bana
Her platformdan engellı ulasmaya bıle calısmadı sevmıyor. bellı
Sevmıyor tıpımı begenıyor sadece
Aynen gecen haber aldım hırsızlık mı mal kacırmamı bıseyler yaomıs surmusler bırı soyledı
Dogru mu bılmıyorum ama ates olmayan yerden duman cıkmaz bnce
Yok bnde begendım onu o yuzdn sans verdım 2 ıncısıdede aynı seyı yaptı anlıcagımı anladım o aramasa aramasın muhtac ddgılım bn ona mucadeleyı bırktm
Cok kotu bısey benı. cok uzdu benım zamanımı calmaya hakkı yok elım yuzum duzgun tek erkek o degıl
Yok bu kadar bosandım ztn canım yandı ona sans verdım gonlumu acmısım uzmemesı lazımdı ama anlıck burı degıl
Sagol 2 senedır kımseyle gorusmedım kalbımı kapatmıstım bunu gorunce begendım begenmez olaydım sans verdım ders oldu benim ondan uzaklasmam lazım engelledım bana ıyı gelmıyor
Bende boşandıktan 3 yıl sonra birine şans verdim. Ben pişman olmadım, o ilişkide hatalarımı gördüm. Üzüldüm tabi bitince ama en çok kendimi sevmeyi, karşındakine ise hakkettiği gibi davranmayı öğrendim. Seni anlıyorum gerçekten anlıyorum. Zamana bırak sadece, zamanla her şey daha iyi görüyorsun. Sadece sakın bir daha ona şans verme sakın
Yok akıllandım artık bırını begenmeyle sadece olmuyormuş kendını paralasanda olmuyor ılk defa bırını engelledım mecbur bıraktırdı
Sanırım oyle keske hıc begenmeseydım ıcıme oturdu resmen ınsallah karsıma cıkmaz
Oyle ama ne var sankı oda mucadele etseydı boyle olmazdı o bazı seylerı fark edınce bn olmucam
Konu benim kendımı sectım bıgun sabah kalktım oldurdum onu
Evt bı noktadan basladım engellemekle
Enerjımı. dusuren bırı varsa sevsemde sıler atarım bn boga burcuyum😁
Aynen mantıkta sart benı cok yordu yaptıgı tavırlarla ınsallah oda yasasın
Bnmkıde cocukca belkı ama canım cok yandı canım yerıne konulmus gıbı hıssettım
Aynen senın yasındakıler anlıyor benı anlıyosun kucukler anlamıypr
Aynen hatam yumusak davranmak sert davransam yaklasamazdı
Takıyorum yapı olarak duygular gırınce oyle olmuyor
Var evt ama yanlıs kısıler tetıklıyor
Duzelıcm ınsallah
Bırımı sevmek kendını hırpalamak degıl
Bnde ettım gıbı
Insallah sohbet guzel ekleyım ıstersenız
Yaşıtını bulamadın mı yahu laf oluyor söz oluyor bizim memlekette.
Hoslsntı oldugu ıcın gorustım
Boş ver başkasından da hoşlanabilirsin. Bazen alışmadan çok sevmeden bırakmak gerek.
Hoslantı aska kayıyor oncelıgı ben degılım kafasına estıgı. gıbı davranıyor pesınden mı kosucam
Ee koşma işte onu diyorum, doğru kişi olmadığına inanıyorsan emin ol daha fazla kapılmaya gerek yok, iyi zaman geçse de bir yerde bitiyor, günün birinde üzüyor. O yüzden hisler büyümeden zoru başarmalı, vazgeçmesini de bilmeli. 😌
Bnde baglanmadan bıraktım mutlu degılım cunku
Emin ol mutlu olduğun biri olur hatta başta önyargılı olursun ama bir bakmışsın ilk görüşte aşk gibi bağlanmışsındır hiç belli olmaz aşkın nereden ne zaman geleceği. 🙏
Bellı olmaz kendı yasıtıma bakıcam cocukla ugrascak yası gectım
Bende onu diyorum zaten, elbette bu işler yaşla olmaz ama laf söz yine de rahatsız tedirgin eder huzur vermez.
Evet yası kucuk olıp olgun olanda var elbet bıze gelmıyor ımanım gevredı
Evet yaşı küçük olup olgun olanlarda var ama iş olgunluk değil sadece. Son kız arkadaşım benden 2 yaş büyüktü, arkadaşlarının küçümseyici bakışlarını hissediyordum. Olgunluksa ondan 20 kat olgundum ama çare değil. Kendimden 3 yaş küçüktü ondan önceki kız arkadaşım ve büyük olandan daha olgundu. Yaşla değil ama dışardan bakışlar sıkıntı. Neyse, gevreyecek bir imanınız varmış ben agnostiğim bende imanda yok kuru kuru gevriyoruz yine iyisin. 😅 Çabalamaktan vazgeçme ama bak yaş gidiyor, bende bu yaşa ne zaman geldim daha dün 18-19dum ne ara 36 oldum anlamadım, su gibi geçiyor.
Aynen oyle sorma bn zor bırıyım her omume gelene ısınmam ılgılı alakalı olsa farklı olurdu
Elektrik meselesi herhalde, gerçi her gördüğüne ısınan biri var mı orası da meçhul. 😅 Elbette herkese ısınmayacaksınız yani 1 kişi özel olacak. Lakin o genç kişiyle olmaz gibi görünüyor.
Yok o uzak durmuyor bn durucm
Hakkınızda hayırlısı olsun o zaman, umarım çok mutlu olursunuz. Hayatınız ile ilgili en iyi kararı verecek olan sizsiniz, uzak durma kararınızı takdir ettim. 👍
Tesekkur ederım ınsallah sende mutlu olursun bn cok caresız kaldım yurumuyor
Ben teşekkür ederim, benden bir cacık olmaz umudu kestim. 😅 Sen kendini kurtar, duygu his olduğu halde ondan olmaz diyorsan ondan kesin olarak olmaz için vicdanın rahat olsun.
Sevsemde guven duymuyosam bıter cok sagol
Fiyasko dediğin bir görüşmeden sonra hala neden şans vermekten bahsediyorsun anlamsız geldi.
2 kez sans verdık
Bnmle aynı durumu yasayan var mı merak ettım sen ıstemıyossn yorum yapma
Ilk defa bjrını heryerden engelledım ılllalah
Cocugu sevıyorum ama ılgısı yok canı cektıgı gıbı davranıyor yetmez mı
Degıl. evet bn bıtırmıstım kendı kahve ıcelım. dıye yazmıs bıkere gorusunce tavrı degısıyor
Bn engellemezsemde 2 ay sonra yıne ıletısıme gecer bu dongu devam eder benim uzak durmam lazım
Benımle hıcbısekılde ıletısıme gecmedı sevmıyor bellkı
Bnde durum farklı sevgıye kayıyor uzaklastım tum zamanlar onun olsn enerjmı dusuruyor benim
Evrt arayınca senı gormek ıstıyorum dedı bn ınanmıyorum gorsellık onun amacı
Küçük tercihim değil
Bnde denedım gordum
Noldu tam olarak merak ettim
Tutarsız tavrı canı ısteyınce arıyor ıstemezse yok
Hım nefret lik ya denge çok önemli dir benim için de. Hayırlı sı olsun
Bıkere bıtmıstı ıkıncıye kendı yazdı bana. baktım yıne aynı engelledım lazım. degıl
İyi etmişsin... Çocuk oyuncağı değiliz
Aynen bu nedır ya kabus gıbıydo
Aman boş ver geçmiş olsun
Neden fiyasko peki
Bı tuhaf kafasına estıgı gıbı davrandı
Evet şans verebilirsiniz
Sen üzülürsün sacmalama
2 kez sans verdkm evet uzuldum dırek ıletısımı kestım bu yuzden
İhtimal yok bu yastan sonra sana sadece cinsel performans sunabilir. Oda belki. Buda seni jesmez
Onu bırak duzgın ıletısım bıle yok 15 gun ortadan kayboluyor ben arsrsam acıyor yoksa aramıyor bu. nasıl bısey
Devam ettiğin kabahat. İnsanlar işte yalnız kalonca acaba diyo olmadık seye bile anlıyorum.
Bn cocuktan baya hoslandım belkı ıyı olur dıye gorustum ama maalesef
Zaten begendün ki böyle oldu ama onun aklı havada sorumluluk yok ciddiyet yok
Bn cıddıyım o laylaylom
Bende onu diyorum. Engelle sana ulaşmasın zaaf gösterme. Önüne bakmakya zorlanmazsın
Onceden aynı yerdeydık sımdı bn farklı yerdeyım denk gelmıyorum gelırsekte muattap olmucm
En iyidi. Bi sğre yalnız kal sonra elbet biri cıkar karsına
Kımseye gerek yok hıc gorusmeseydım daha ıyıydı bın pısman oldum
Şimdi öyle diyosun ama zamanı gelince insan istiyor. Bende bikac ay oldu bosandım şimdi iyiyim ama gün gelecek isticem yalnız nereye kadar
Bnde bosandım bır yıl oluyor kalbımı.. bırıne zorda olsa actım kıymet bılmedı
Olsun diye yapmamak lazım bi süre tanıyıp sindire sündire ilerlemeli. Bi yerden sonra insan anlaşılmak konusabilmek istiyor.
Bnde anlasılmak ıstedım cok bısey ıstemeedım gonul ısı bıttı bnde
Gönül işi bitmez bu elümizde değil. Elbet bi begenmek ısınmak lazım. Anlık öfkeyle konusuyosun. Düşünme artık suc senin kendinden küçükle olmazdı. Oldu bitti
Bn sansda verdım caba gostermedı bn kendımı korumaya. aldım bıttı
Şimdi ne desem boş. Peki öyle olsun. İşün varsa kimseye muhtac değilsen salla gitsin hersey olur
Bıgun sabah kalktım sılkelendım ona muhtac degılım sılıp attım
Sana yakısan bu işte. Yap kahveni ac güzel bi film ohh
O dusunsun bu kadar soruna karsı ona sans vermısım
O düşünmez sende düşünme konuyu kapat artık. Yap kahveni ac bi film. Bende öyle yapıcam
Bıyerde karsıma cıkar kesın muatap olmucö
Olmaaaaaaa
Ama konuyu kapatmalısjn
burada actım ama konu bıttı
Buna sevündim. Söyle şimdi kahve film yapacak mısın?
Mıdem rahatsız bır fıncandan baska ıcmem bn fılm olabılır
Bi füncanda yeter 😀
Bende hastayım ama benimde dizüm var kahve yapıp izlicem birazdan. İyi geliyo kafa dağıtıyo
Gastrıt reflu var ıcmeö
Reflü bazen bendede olıyo ama kahveden büley olmaz. Sen süt iç ıslamur iç bişey iç. Maksat kafa dağıtmak
Süt mıdeme dokunuyor gunluk bır fırcan kahve ıcerım baska ıcmem
Narün kadın seni 😅
Mıdem rahatsız ne narını
Tamam ya sakin. Lafta söylenmiyor. Gergünsün gevse biraz. Bak hastayım ama sana iyi gelmeye calısıyorum
Dınlen ozmn ıyı geceler
Peki
Uyumsuz olur öyle
Neden fiyasko
Olmaz
2 ıncı pragmanıda yasadık olmadı
Üzebilir seni
Uzdu ztn
ikinci bi şansı vermem şahsen.
Sevdıgım ıcın oyle bur hata yaptım
Hayallerin peşinden git
Olur
Dene gör
genelde sonu olmaz
Oha avril cımısın çocukluk aşkımdı be djdjkdd
Evet vermelisin
Veerrr
Dene bakalım
ay bana şans ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?