Kendimden 10+ yaştan daha büyük bir erkekle ilişki kurmak mantıklı mı?

36 yaşında bir bayanım ve ilgi duyduğum bir erkek var. Benden on üç yaş büyük. Hayatımda kendimden 5-6 yaşından büyük bir erkekle vakit geçirmedim hiç. Bu kişiye olan heycanımı tarif edemem ama aynı zamanda tuhaf geliyor çekiniyorum ona açılmaya. Aramızdaki elektriğin o da farkında, sanırım ilk adımı benden bekliyor. Ama yine de emin değilim bana karşı ilgisi mi var yoksa kibar mı. Bana olan ilgisini gerçekten nasıl anlarım? Ondan genç olmam bir avantaj mı bilmiyorum ama çok yakışıklı, başarılı bir erkek. Bense orta şekerli bir bayanım. Beni neden beğenir ki diye düşünmeden edemiyorum.

Kendimden 10+ yaştan daha büyük bir erkekle ilişki kurmak mantıklı mı?
Cevapla