36 yaşında bir bayanım ve ilgi duyduğum bir erkek var. Benden on üç yaş büyük. Hayatımda kendimden 5-6 yaşından büyük bir erkekle vakit geçirmedim hiç. Bu kişiye olan heycanımı tarif edemem ama aynı zamanda tuhaf geliyor çekiniyorum ona açılmaya. Aramızdaki elektriğin o da farkında, sanırım ilk adımı benden bekliyor. Ama yine de emin değilim bana karşı ilgisi mi var yoksa kibar mı. Bana olan ilgisini gerçekten nasıl anlarım? Ondan genç olmam bir avantaj mı bilmiyorum ama çok yakışıklı, başarılı bir erkek. Bense orta şekerli bir bayanım. Beni neden beğenir ki diye düşünmeden edemiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılÇekinecek, tuhaf görülecek, ayıplanacak hiçbir durum yok. Erkek için genç olmanız daha avantajlı muhtemelen. Tahminen sizi tanıyacak kadar aynı ortamda yakınlarda bulunmuşsunuz. Size samimi davranıyorsa, negatif olacak bir yapınız yok onun açısından. Emin olun ne kadar nazik kibar olsun, negatif bir durumda belli eder kendisini. Onun basarılı varlıklı yakısikli olması sizi de kendi gibi degerlendirecegi demek olmaz, hatta erkekler icin kadının bu tür özelliklerinin çok önemli olacağını düşünmüyorum. Önemli olan onunla ciddi bir ilişkiyi sürdüreceğiniz izlenimi edinmesi. Şunu söyleyeyim benim gibi aşık olduğunuzu, vuruldugunuzu belli ederseniz ilan ederseniz ve ondan bir karşılık gelmezse sessiz kalırsa bu belirsizlik hayalkırıklığı sizi çok yıpratır dayanılmaz olur. O yüzden aşamalı olarak belli etmeniz daha iyi olur derim, mesela bugün çok güzel giyinmişsiniz zaten size de siyah yakışıyor, Ben kahve yapıcam da siz de icer misiniz, spora baslıyacam sizin bildiğiniz salon var mı, telefonumda şunu kullanamıyorum yardım edermisin, ya iyi araba kullanamıyorum sizin de arabanız var pratik yapabilirmiyiz, Alsancak'ta sizi hic görmedim uzakta oturuyorsunuz galiba falan işte size kolay gelen cümlelerle baslayın derim. Ha onun ilgisi var mı yok mu nasıl anlarız ise, varsa eğer muhakkak birine söylemistir ortak tanıdığınız kişilerle biraz sohbeti arttirmak lazım, siz kendinizde degisiklik yapın mesela sac mesala giyim mesela yemek, mesela maç izlemek, mesela tatile gitmek, spor salonuna gitmek, onda merak uyandiracak, sizdeki degisimi farkedicek bir degisiklik falan . Birseyi daha söylemeyi unuttum, eger normalde fazla samimi degilseniz mesela geldiginde hoş geldiniz deyin, gözlerinie anlamlı bakın zaten heyecanınız da vardir onu da hisseder biraz daha dozu arttırırsanı belli ederseniz ilginizi. Hakkınızda hayırlısı
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim cevabın için. Ben de senin gibi düşünüyorum. Bir ara birşeyleri bahane bulup ona yaklaşmak ve anlamaya çalışmak. Ama ben uzun zamandır aynı insanla bir ilişkideydim, ondan önce olan bir iki ilişkim de kendiliğinden okulda falan olan şeylerdi. Yani onun yaşındaki bir erkeğin yanında nasıl davranmam gerekiyor çok bilmiyorum açıkçası. Belki de bundan çekiniyorum. Evet hayırlısı bakalım 🙂
- +1 yıl
Rica ederim, sağolun, aynen zaman çok fırsat olur illa👍
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılKendinden 10+ yaştan daha büyük bir erkekle ilişki kurmak mantıklı mı sorusunun cevabı, kişinin bireysel durumuna ve ilişkiye dair beklentilerine bağlıdır. Avantajları: Daha deneyimli: Daha büyük bir erkek, daha deneyimli ve olgun olabilir. Bu, ilişkiye daha fazla derinlik ve anlam katabilir. Daha maddi destek sağlayabilir: Daha büyük bir erkek, daha fazla maddi desteğe sahip olabilir. Bu, özellikle genç kadınlar için önemli olabilir.
Daha güçlü bir kişilik yapısına sahip olabilir: Daha büyük bir erkek, daha güçlü bir kişilik yapısına sahip olabilir. Bu, ilişkide denge ve uyum sağlamaya yardımcı olabilir.
Dezavantajları: Farklı yaşam aşamalarında olabilirler: Kendinden 10+ yaştan daha büyük bir erkek, farklı yaşam aşamalarında olabilir. Bu, ilişkide çatışmalara neden olabilir. İlişkideki güç dengesi bozulabilir: Daha büyük bir erkek, ilişkide daha fazla güce sahip olabilir. Bu, ilişkinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini zorlaştırabilir.
Çevresel baskılar oluşabilir: Kendinden 10+ yaştan daha büyük bir erkekle ilişki kurmak, çevreden gelen baskılara neden olabilir. Bu, ilişkinin sürdürülmesini zorlaştırabilir.
Karar verme: Kendisinden 10+ yaştan daha büyük bir erkekle ilişki kurmak mantıklı mı sorusunun cevabını vermek için, kişinin aşağıdaki soruları cevaplaması gerekir: İlişkiden ne bekliyorum? İlişkide farklılıkları nasıl yönetebilirim?
İlişkide güç dengesini nasıl koruyabilirim? Çevresel baskılara nasıl başa çıkabilirim?
Bu soruların cevapları, kişinin kendi durumuna ve ilişkiye dair beklentilerine göre değişecektir. Genel olarak, kendinden 10+ yaştan daha büyük bir erkekle ilişki kurmak, riskleri ve faydaları olan bir karardır. Kişi, bu riskleri ve faydaları göz önünde bulundurarak karar vermelidir.10 Yorumla
+1 yılAynı iş yerinde bir kadın bana öyle açılmıştı , ben samimi birisiyim o beni yanlış anlamış ve ondan hoşlandığımı sanmıştı ama öyle bir şey yoktu. Bana açıldıktan sonra ben ona öyle bir düşüncemin olmadığını söylediğimde neden bana öyle davranıyordun gibi bir şey söyledi. oysa ki ben herkese karşı aynı davranıyordum. Üstelik evliydi. Yani demem o ki sen de kendi kendine kuruntu yapmayasın
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet olabilir. Ama hiç fiziksel olarak yaklaştın mı bu kişiye? Koluna omzuma dokunma gibi. Ya da yalnızken etkilemeye çalışmak gibi?
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılAslında senden büyük olması bir avantaj o yaşdaki erkekler eşine daha çok bağlı olur ve severse tam gönülden sever açılmayı senden beklemesinin sebebi yaş olarak büyük olduğu için onu kabul etmeyeceğinden korktuğu için yoksa öbür türlü çoktan açılır da sana sen de onun olgun oluşundan çekiniyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılBunun bir orta yolu olmalı ya. Sanırım çekinmeyip anlamam lazım ne istediğini o zaman. Açıkçası ben de acaba o beni kabul etmez mi diye düşünüyorum. Evet yaşı büyük ama gerçekten hayatımda gördüğüm en yakışıklı çekici erkek ve ayrıca başarılı bir erkek
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
69Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılKafan rahat ediyorsa neden olmasın gadası
10 Yorumla
+1 yıl18 olsa belki anlarım da 36 diyorsun olgun ve görmüş geçirmiş tecrübeli birisin. 70 yasında da biriyle olabilirsin bu sorun olmaz. dediğpim gibi 18-20 kız olsan 10 yas maksimum olurdu olgunluk acısından. ki bazıları 40 yasında ibriuyle oluyor 20 yas farkla.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılAslında bu yaş farkı çok ama senin ona olan hislerin de önemsiz değil. Bu yüzden aranızda görünüm ve her anlamda uçurum olmayacağını düşünüyorsan denenebilir. Belki de zaten konuyu abarttıgini göreceksin konunun yaş bile olmadığını. Fakat evli olup olmadığından emin olmadan harekete geçme konuyu doğal akışa bırak zamanla her şey ortaya çıkacaktır...
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim de sevgilimle aramda çok yaş farkı var
Ben olgun seviyorum gençler ilgimi çekmiyor
Yine bulsam birini kendimden en az on yaş büyük bakarım
Sen de madem beğeniyorsun dene
Ne var ki bunda
İki yetişkin insansınız
18 yasını geçen herkes aynı yaştadır.
Tabi evli falan değilse11 Yorumla- +1 yıl
Aynen olgun erkek her zaman en iyisidir
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. çevremde 10+ yaş fark olan bir çok kişi var, benim de oldu bence bir sorun yok heleki iyi anlaşacaksanız hiç dert değil yaşa takılma yani. ilişki açısından sorun yok ama evlilik olursa çok daha ileriki yıllarda belki olabilir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılEh çocuk yaşta değilsin. O da moruk yaşında değil. Bence 10 senelik yaş ideal ve 13 senelik yaş da çok uzağında değil.34 yaşındayım genelde sevgililerim 24-27 yaşlarında oluyor.
10 Yorumla ben hem kendimden epey küçük hemde kendimden daha büyük kadınlarla ilişki yaşadım, sevgi, saygı varsa kafa uyuşuyorsa problem olmaz, sanırım siz de de bunlar fazlası ile var?
10 Yorumla
+1 yılYani sizde belirli bir yaşa ulaşmış doğruyu yanlış ayırt edecek yastasiniz ve bence eğer fiziki olarak yanizda yaşlı durmuyorsa gayet ideal bir yaş araligi sorun olacağını sanmam
10 Yorumla
+1 yılBen 20yim benden büyükler oluyor bana yaklaşanlar yani bide 36sin bunu sorman tuhaf 49 yaşında sen 36 normal gayet istiyorsan ilişki de kurarsin
11 Yorumla
+1 yılBırak, açılma. Sende gözü varsa o açılsın. Sende gözü olduğundan emin değilsen ve yoksa o ilgini, sevgini kullanmaya çalışma ihtimali var. Erkek milletine güven olmaz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yıl20 yaşında değilsiniz, aranızdaki yaş farkı onun değişmesine sebep oluyorsa sorun, karakteri sağlam birisiyse, herhangi bir önemi olduğunu düşünmüyorum.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. sende yaşlısın belli bir yaştan sonra aradaki yaş farkının bir önemi kalmıyor
11 Yorumla
Soran+1 yılhaha sagol :) evet genc sayilmam pek
Aşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Kendinden en az 7-8 yaş küçük bir gençle sevgili ol. Seni çok mutlu eder ve senin için büyük avantajdır. Kendinden 13 yaş büyükmüş şimdiki. Yani 49 yaşında. Sen 45 olduğunda o 58 olacak. O yaşta sana hayatta yetemez.
01 Yorumla
Soran+1 yılYani düşününce mantıklı ama beni bu kişi heyecanlandırıyor, belli olmuyor ki bu iş maalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılYaşa takılmayın hiç. Tabii ki fit birisi olması gerekiyor. Önemli olan size vereceği değer ve duyduğu büyük saygı..👍🏻
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBelki beğeniyi anlamak zor. Ama iletişimde kalmaya devam et. Belki bir yalnız kalma bahanesi yaratır sana. O yakınlaşma sonrası sorarsın sende.
03 Yorumla
Soran+1 yılYalnız kalma bahanesi derken? Beraber birşeyler yapalım gibi mi?
- +1 yıl
Ondan gelirse teklif evet.
- +1 yıl
Bence evet aynen
- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılanlaşabileceğin biriye inan bna çok menmun olacaksın. kendimden biliyorum
10 Yorumla
+1 yılzaten sizde yasinizi almisiniz karsi taraf 55 olsada sorun yok
10 Yorumla
+1 yılİçinde heyecan hissetmiyorsan boş ver.
Heyecan varsa, yaşın önemi yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenç olman onun için avantaj. Bende 36 yaşındayım ve 24 yaşında bi sevgilim var. O sendeki enerjiyi sende ondaki tecrübe ve olgunluğa odaklanırsın.
113 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl1 sene olacak. Kavga çok ediliyor ama bi o kadarda çabuk toparlanıyor. Zıt kutupların çekimi diyelim
Cevap sahibi+1 yıl@deniz2141 ne beklediğine bağlı birazda
Cevap sahibi+1 yıl@deniz2141 evlilikmi olsun istiyorsun?
Cevap sahibi+1 yıl@deniz2141 evlilik ciddi iştir. İyi düşünmek gerek
Cevap sahibi+1 yıl@deniz2141 haaa daha sevgili değilsiniz
Cevap sahibi+1 yıl@deniz2141 hadi görelim seni🙂
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. kafa uyumu olursa olur ama sonuçta bosandimi sen ya da o sonradan narsist kişi çıkmasın 😂😁
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani :) boşandığımız için mi narsist oluyoruz anlamadım 😅 valla kafa uyumu iyi gibi ama acayip çekiyo beni tarif edemem.
+1 yıl10 yaş desek 46 ya da 50 yaşında adam o saatten sonra evlenmez en fazla gönül eğlendirir. Bence yaşıtın birisine aşık olmalısın.
00 Yorumla
+1 yılEvliyse uzak dur.. vede ilgisi olsa çoktan seninle birlikteydi şimdi
03 Yorumla
Soran+1 yılEvli mi bilmiyorum, açıkça da soracak kadar bir şey olmadı aramızda. iş ortamında tanıştık aslında ben biraz yavaş almaya çalıştım ama o da sormadı direk bişeyler yapalım mı diye
- +1 yıl
Muhtemelen evlidir yani sana kalmış tavsiyem uzak dur
- +1 yıl
Temkinli ol derim bence
+1 yılSiz begendiyseniz olur neden olmasın yasa takilmsyin basarili birisiysen gencsinix diye hoşlanmıştır
00 YorumlaAma seks anlaminda en fazla 3 sene daha verimli olur, seks o kadar önemli degil diyorsan sorun olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılBence o pek belli olmaz, sağlıklı olmakla alakalı biraz
erkek için normalde senin için kısmını bilemedim. 10 yaştan sonrası biraz kasabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılİkimizde eğitimli insanlarız ama tabi onun yaşam tecrübesi daha ilerde. Ben takılmıyorum onun benden büyük olmasına açıkçası fazla. Ben ona göre orta şekerli kaçıyorum sanki
Gizli Üye(25-29)+1 yıl36 yaşında bir bayansınız Peki hiç evlilik yaptınız mı o kişi Hiç evlilik yapmışım ve Çoluğu çocuğu var mı Bir de sen bununla hiç cinsellik falan yaşıyor musun
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet evlilik yaptım daha önce ama şuanda değilim. O evli mi bilmiyorum ama çocugu var sanırım. Sosyal medyada gördüğüm kadarıyla. Hayır daha cinsel bir ilişkimiz olmadı. Bilmiyorum benim mi adım atmamı istiyor.
Cevap sahibi+1 yılSen bunu nereden tanıyorsun. Nereden gördün.
Ve sen hakkında bilgi sahibi olmadigin birine adım atma amacın nedir. Kendini rezil etmek mi kullandırmakmi yoksa cinsel ihtiyaç mı gidermek
Soran+1 yılİş ortamından tanışıyoruz, pek tanımıyorum sayılmaz ama sürekli de görmüyorum
Cevap sahibi+1 yılBosanali kaç yıl oldu ve bu süreçten sonra hayatına başkasını aldinmi hic
Soran+1 yılNeden sordun?
Cevap sahibi+1 yılşu an arayış içindesiniz ancak bu arayış sizi iş yerinde kullanılmaya müsait bir aparat haline getirebilir
Soran+1 yılHiç arayış içinde değildim açıkcası. Tamamen işime odaklanmış yaşıyordum ama tabi boşta olmaktan da olabilir. Kullanılma kısmı için haklı olabilirsin ama bir şey olmadı daha. Ben de çöl ciddi bir ilişki aramıyorum şu anda
Cevap sahibi+1 yılTamam çok ciddi ilişki aramayabilirsin ama bu gayrıciddi ilişki asla ve asla
İs yeri, akraba
Ve komşu olmamalı.
Bunlar seni ilerde tamamen esaret hayatı yaşatır. Yani şu an iş yeri takılmalari sizi iş yerinde hem huzursuz, hem de işinizden edebilir.
Soran+1 yılSürekli aynı iş ortamında olduğum biri değil aslında ama arada karşılaşıyoruz. Yalnız söylediklerinde çok haklısın fakat aylardır bir gün bile aklımdan çıkmadı nedense. Normalde kendimi kontrol eden biriyim. Ama bu sefer değil
Cevap sahibi+1 yılBence sen gene kontrol et etmelisiniz.
Kendinizi rezil etme ihtimaliniz yuksek
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılbak keyfine çocuk değilsin daha ne kadar yaşayacağımızı kimse bilmiyor anı yaşa gerisini boş ver bence
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıl10 yaş olabilir. sonuçta insan aklı başında birilerini arıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl36 yaşına gelen bir kadın için erkekle yaş farkı artık hiç önemli değildir.
10 YorumlaBen amca diyorum onlara sjsjsjjs
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNormal bence, mutlysan ve huzurlu hissediyorsan gerisi teferruat
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Evli olmaması önemli… Eğer değilse ne var ki bunda , beğenmişsin de…
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yılDış görünüşü ve basarisi seni etkilemiş. Yani güce ilgi duyuyorsun.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılTakıl ama tatmin edemeyebilir benim gibi anladın onu sen
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılŞahsen 40 yaş bana büyük geliyor ya🙄 kendi yaşitim ya da 2 yas buyuk olması sorun etmem
00 Yorumla
+1 yılhayır değil maalesef şu an heyecanlı gelse bile ileride çok zorlanacaksınız çok zor
00 YorumlaAşkta mantık aranmaz, seviyorsan ve birbirinize uygunsanız gerisini düşünme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Yaş farkı önemli fakat madem sende hoşlanma var konuş zaten anlarsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılMantık var ama hani senin yasantina ayak uydurması da gerek hani zorlukları daha çok
00 Yorumla Valla her şey tersine de dönebilir düşündüğün gibi de olmayabilir adam ben seni arkadaş olarak görüyorum dedimi bittin bırak o etsin
02 Yorumla
Soran+1 yılEtsin derken?
Gizli Üye(30-35)+1 yılBüyük olması daha iyi.
Anlayan dinleyen biri
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl33 yaşındayım
Kız arkadaşım 22 yaşında
Uyum süper
Kafamız rahat
Mutluluk tarif bile edilemez
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni neden beğenir ben söylim. Kolayaındır, güzelsindir ondan. İhtiyaçları içindir büyük ihtimalle
02 Yorumla
Soran+1 yıl50 yaşındaki bir erkeğin çok mu ihtiyacı olur valla merak ettim. Evet 25 35 yaşındakini anlarım da
Cevap sahibi+1 yılBence olur. 25 yaş kadar olmaz tabiki. Yine de olur. Kulandırtmak istiyorsan kendini
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimi beğenecek kızı yaşındaki kızları mı anlamadım. Senin yaşınla onunki uyumlu bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılİstiyorsan eğer yaşa takılma
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin ama benden hoşlanıyor mu ondan da emin değilim.. kendi yaşıtım ya da yakın yaşta biri olsa anlarım, bunda zorlanıyorum anlamakta
- +1 yıl
Bazen sebepsizce birinden hoşlanabiliyoruz
+1 yılOtuzdan sonra yaş farkı kalmıyor bence
10 Yorumla
+1 yılYani 10 yaştan sonra biraz baba gibi oluyor garip olur.
06 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
ben 38 yaşındayım sevgilim 20 valla o pes ediyor , yeter artık yoruldum şiştim diyor 🤪 yaşa takılma ne gençler var 20 yaşında hayatından bezmiş , bende alkol yok sigara yok dag taş geziyorum , gelecek ay nepale gidiyom everest dagına tırmancam, bizim ufaklıkta gelcem dedi 20 lik , lan dedim sen iki at bin diyoz yoruluyom ayakbagı olursun gelme dedim , git otel ara ananla antalyada tatil yapın paranı vercem dedim 🤪 daglara cıkınca çok mutlu oluyorum
- +1 yıl
Ne kadar güzel
- +1 yıl
18 yaş büyük birini sevmesinin sebebi para da olabilir ama sevgiline ve annesine antalyada tatil yaptıracak kadar paran varsa. Kendin ülke ülke gezecek paran varsa. Belkide yanılıyor olabilirim sadece ihtimali söylüyorum. Ben bakmam mesela ne kadar genç görünse de 18 yaş büyük birine ama bazıları olgun sevebiliyor hoşlanabiliyor. Saygı duyuyorum.
+1 yıl49 yasında biri nasıl yakısıklı olabılıyor
14 Yorumla- +1 yıl
😅Olur mu olur niye öyle diyorsun, çok karizma erkekler de çıkıyor çok nadir bu ülkede, göbeklilerin arasından
- +1 yıl
@Hayatgercek yani kımseye saygısızlık etmek ıstememde bır garıpsemedım degıl.. Kendıne bakmıs sportıf bır abımız demek kı.
Soran+1 yılFit biri bakımlı da
Soran+1 yılAynen öyle
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 13 yaş büyük birine aşık oldum nasıl olur bilmiyorum ben 20 o 33 yaşında seviyoruz ama sanki olmaz da gibi
122 Yorumla- +1 yıl
saçma
Cevap sahibi+1 yıl@erayertekin3509 ne saçma
- +1 yıl
önemli olan yaş değildir kendinden küçük erkeklede ilişki kurabilirsin eğer karşıdaki kişi olgunsa tabi
Cevap sahibi+1 yıl@erayertekin3509 hmm anladım
- +1 yıl
sence
Cevap sahibi+1 yıl@erayertekin3509 haklısın tabiiki
- +1 yıl
ama aldatıldık be
Cevap sahibi+1 yıl@erayertekin3509 hadi yaa
- +1 yıl
vallaha kötü şekilde
Cevap sahibi+1 yıl@erayertekin3509 üzüldüm
- +1 yıl
anlatmamı istersen anltrm
Cevap sahibi+1 yıl@erayertekin3509 anlat
- +1 yıl
yaz bana burdan telif yiyor
Cevap sahibi+1 yıl@üye3434 ailem asla istemez evet
Cevap sahibi+1 yıl@üye3434 hmm zor olmuştur sana
Cevap sahibi+1 yıl@üye3434 allahim bana da nasip ettt boylesini
Cevap sahibi+1 yıl@üye3434 Aminn inşallah sağ ol ablacimm
+1 yılOlabilir neden olmasin
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılçok çok fazla sizin yaşınız için
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki?
+1 yılTam zirvedesin bu isteğinle baş edemezsin
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani?
- +1 yıl
Gel anlatayım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılKanka 50 yaşında adamı ne yapacaksın
03 Yorumla
Soran+1 yılAynı soruyu ben de sordum ama o kadar etkilendim ki aklımdan çıkmıyo, hissettiğim heyecanın tarifi yok. Daha önce hiç olmadı
- +1 yıl
Ee sonra ne oldu
Soran+1 yılBir şey yok, bilmiyorum ne yapsam yanaşsam mı
+1 yılHayat senin mutluysan ki adam zaten mutlu
05 Yorumla
Soran+1 yılBana karşı ilgisi var mı emin değilim, ya da arkadaşça mı yaklaşıyor
- +1 yıl
Seni kullanmak için ya da o yasda olup senin gibi genç olgun kadın hoşuna gider tabuki
Soran+1 yılYani tabiki cinsellik düşünüyordur da ama hiç sormadı da berber birşeeyler yapalım mı diye
- +1 yıl
Kızlar da şu var öyle erkekleri düzgün sanat seks yapmak isteyen konuşanın da yanlış biri oldunu düşünüyor
Soran+1 yılYanlış olduğunu söylemedim, sadece hiç bana sormadı dedim beraber birşeyler yapalım mı diye.
+1 yılTecrübenle halledersin.
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani?
- +1 yıl
36 yaşa kadar birikimin ve tecrübenle halledersin
Gizli Üye(30-35)+1 yıl50 yaşında herhelde genelde senin yaşlarda küçük sever kendinden ilginç olgunlara ilgin var
013 Yorumla
Soran+1 yılFazla yakışıklı ve akıllı biri.. evet yaşı büyük ama bir de bu var yani. Aslında benim büyüklere hiç ilgim olmamıştı ilk kez oluyor
Cevap sahibi+1 yılOlabilir insan ilgisini dikkatini çekince hoşlandı olunca elektrik alınca yaş önemsiz kalıyor hislerde fiziği tipi hoş geldi sana
Soran+1 yılevet fazla yakışıklı geldi, haklısın elektrik alınca etkileniyo insan. Bilmiyorum benim mi sormam lazım birşeyler yapalım diye, iş ortamında tanıştığımız için
Cevap sahibi+1 yılO sana bakıyor mu bakış atıyor mu sen tek mi hoşlanıyorsun hala tabi ki ilgili ol bir şeyleri bahane et
Cevap sahibi+1 yılBoylarınız kaç mesela
Soran+1 yılEvet bakış olaylarını aştık. Hatta birkaç kez koluma falan dokundu ama hiç sormadı o kadar sohbet ettik birşeyler yapalım mı diye
Soran+1 yılBoy mu ne alaka? Ben ondan kısayım :)
Cevap sahibi+1 yılHe yaşlarınız tam kaç mesela 55 mi yoksa oda istiyor o zaman açılmayı düşünmedin mi
Cevap sahibi+1 yılHiç öyiesine sordum sorun yok senden o uzun sen kısa vay buda iyi
Soran+1 yılYukarıda yazdım yaşları
Cevap sahibi+1 yılYetersiz cevap olmuş burada konuşamıyorsun hahaa istersen gizliden çıkayım gel orada rahat konuşalım fikir alışverişi olsun daha güzel olmaz mı burada halk çok cahil yobaz bağnaz kafalı orada kim görmerz istersen çıkayım
Soran+1 yılNe duymak istiyorsun ki anlamadım sorabilirsin direk
Cevap sahibi+1 yılBurada rahat konuşabiliyorsan sorun yok ama sen rahat değilsin gene de gibi neyse boş ver
+1 yılumarım ayrılırsınız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.
+1 yılerkeğin büyüğü makbüldür devam et bence ;)
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Olgun seviyorum bende
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorsanız kurun
00 Yorumla
+1 yılDavul denginde dövülür
00 Yorumla- Devamını Gör (29)
Devamını Gör(74)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kendimden 10+ yaştan daha büyük bir erkekle ilişki kurmak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer