Kendimden 15 yaş büyük bir adamla beraber olmam doğru mu?

Arkadaşlar selam. Bu adam aşırı romantik. Onun yanında kendimi harika hissediyorum. Kafalarımız da uyuşuyor, benzer şeylerden hoşlanıyoruz. Çok spor yapan, bakımlı genç görünen birisi. Tek sorun 15 yaş büyük olması... Sizce sırf bu yüzden bir şeyleri noktalamalı mıyım? Bilmiyorum siz ne diyorsunuz
Anlaşıyorsanız sıkıntı yok
Hayır kesinlikle yaş problem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendimden 15 yaş büyük bir adamla beraber olmam doğru mu?
Cevapla