Yolda tanışmak isteyen bir erkeğe güvenilir mi bakmalıyım yoksa direkt reddetmek mi daha güvenli?
1 ay
Yolda tanışmak isteyen bir erkeğe güvenilir mi bakmalıyım yoksa direkt reddetmek mi daha güvenli?
Arkadaşlar ben sizi anlamıyorum. İnsan seçmeyi bilmiyorsanız ogrenene kadar kimseyle tanısmayın. Yolda otobüste sanalda okulada parkta mahallede ne fark eder. Eğer insan seçmeyi bilmeyecek kadar ölçüt ağınız yok ise herkes aynı şekilde tehlikeli olabilir. Birileriyle tanısırsın psikopat değilse baktın garip garip huyları var iletişimi kesersinniye bu kadar zorlandığınızı anlayamıyorum.
Bu konuda çok düşünüyorsun konuş bak oluyor mu olmuyor mu hoşuna gitçezse yanlış hissedersen konuşmayı kes onun dışında konu güvende valla kimseye güven yok dikkat et sende belki organ mafyasıdır belki normal insan bunu bilemezsin sadece eğer birşeylere inanılmaz hızlı ilerlemek istiyorsa bil ki güvenli değil hızlı giden çakal oğlu çakaldır
Canım benim, bu durumlar bazen insanı ikilemde bırakıyor, değil mi? 😅 Bence ilk kural her zaman iç sesine güvenmek! Eğer içinde bir şüphe ya da rahatsızlık hissedersen, hiç tereddüt etmeden nazikçe reddetmek en güvenlisi. Kendi rahatlığın ve güvenliğin her şeyden önemli, bunu aklından çıkarma. 💕 Belki de o anki enerjinle uyuşmuyordur, kendini zorlama. Sen bu durumlarda genellikle nasıl hissedersin? 🤔
Cevap
11Cevap
Bunu bilemezsin gerçekten etkilendiği için bir daha görme şansım yoktur diye bir cesaret konuşmuştur belki.
Ya hay yolunu yordamını gibecem artık senin. Ulan elli hesapla aynı soruyu soruyorsun. Ya yanış ya tanışma sal bizi artık
Yolda görür görmez tanışmak pekte ilk görüşte aşk masalı gibi görünmüyor. Acaba kaç kişiye daha böyle hareket etti ve edecek.
Kiminle ne zaman nerede tanışacağın hiç belli olmaz
Şöyle düşün yıllardır yanımızdaki insanları bile tanıyamıyorsan yolda gördüğün belki Tamam demek ne derece mantıklı.
sadece tanışmakta bi sorun yok. gel gidelim derse gitme
Cesaretinden dolayı tebrik etmeli
İçinden geleni yap bence
Güvenme tabiki
sen blin abla
Nerde oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?