İlk kez erkekle teke tek buluşacağım, tehlikeli biri olup olmadığını nasıl anlarım ve güvenli buluşma ortamı nasıl seçilir?

arkadaşlar 19 yaşında bir kızım ve şu ana kadar pek erkek kankam olmadı benim yaşım civarları. bi erkekle buluşmaya gideceğim yakında (arkadaşçıl bi buluşma) teke tek ama aynı zamanda bir sıkıntı var: anksiyete ve OCD teşhisim var ve biliyorsunuz bu ülkede kadın cinayetleri ne kadar ciddi bir durum.

hipotetik olarak gebertilmemem için ne yapabilirim, yani nasıl ortamlarda buluşma yapılabilir? ve bir erkeğin konuşmasından falan da gerçekten normal biri mi yoksa gizliden tehlikeli olup olmadığını nasıl anlayabilirim azdan?

çünkü şöyle diyeyim, hayatım boyu bir takıntılı çocuk harici hiç bir yaşıtım erkek bana insan gibi davranıp ilgi göstermedi. bir de kilolu ve otistik bir kızım, o yüzden anlıyorum nedenlerini.

o yüzden işte hem aklı başında gözüken hem de ortalama üstü yakışıklı bir erkek tarafından ilgi görüp insan gibi davranılmak beni kuşkuya sokuyor, yani neden. gerçekten şansa mı geldim, yoksa bu bir tür bait midir? neyse düşünceleriniz lazım acil

İlk kez erkekle teke tek buluşacağım, tehlikeli biri olup olmadığını nasıl anlarım ve güvenli buluşma ortamı nasıl seçilir?
Cevapla