Yolda tanışmak isteyen erkeklere güvenmiyorum, doğru mu bu?

Hepsini tersliyorum güvenmiyorum ortalık pis 🙄 doğru mu yapıyorum iyiler de varmıdır herkese ön yargılımı yaklaşıyorum

Yolda tanışmak isteyen erkeklere güvenmiyorum, doğru mu bu?
Cevapla