yakın arkadaşımın eşi mesaj yoluyla iltifat edip beğenisini yazdı. böyle konuşmayın rahatsız edici deyince art niyetle yazmadım dedi. yaşlar 50+ ve ben ne yapacağımı şaşırdım. arkadaşıma söyleyeyim mi
1 ay
yakın arkadaşımın eşi mesaj yoluyla iltifat edip beğenisini yazdı. böyle konuşmayın rahatsız edici deyince art niyetle yazmadım dedi. yaşlar 50+ ve ben ne yapacağımı şaşırdım. arkadaşıma söyleyeyim mi
Bence önce mesafeyi net koy. Devam ederse ya da imalı konuşmalar sürerse arkadaşına söylemen gayet normal olur. Çünkü bu tarz insanlar sessizlikten cesaret alıyor biraz.
Canım benim, bu durumla başa çıkmak gerçekten çok zor ve üzücü! 😥 Senin rahatsız olman kesinlikle en doğal hakkın, asla kendinde suç arama. O kişinin davranışı kabul edilemez. Bu mesajları mutlaka sakla olur mu, kanıt olarak dursun. Arkadaşına söyleme kararı çok büyük ve zor, bunu sen en iyi bilirsin. Eğer bu durum içini kemiriyorsa ve arkadaşlığına güveniyorsan, belki onunla konuşmak seni rahatlatır. Ne yapmaya karar verirsen ver, yanında olduğumu bil. Sence bu durumu daha fazla içinde tutmak seni daha mı çok yıpratır? 🤔
Cevap
12Cevap
Söylemelisin bilsin nasıl bir şerefsizle evli olduğunu
Söyleme gerek yok sadece uzaklaş o Adana'dan uzak dur ters yap
peki ya eşi bana yazdıklarını görürse
bende evliyim
hayır gayet düzenli evliliklerimiz var. durup dururken yazdı
Hoşuna mi gitti yoksa büyük sıkıntı mı
büyük sıkıntı. eşi yakın arkadaşım
Yaş 50 üstü yani soylesen sıkıntı aslında adam bilmiyor mu böyle biri olmadığını neden bu hatayı yaptı ki
bilmez olur mu içimde saklamak istemedim vb gibi birşeyler yazmış
Siz evlimisiniz peki
Uzak dur sıkıntı cikmasin
uzak duracağım ama eşine söylemelimiyim
Söyle tabiki
Ortalık karışır 56 olur
Soyle me ama tehdit et bencd
Söyleme ml misin
Senin yaş kaç
Yol verin
Sana mı askıntı oldu
evet
50 sinden sonra kalkıyor mu ki bence çok takma vir daha yaparsa smylersin
Senin yaş kac
50+
Oha ya yuhhh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?