Bu arkadaşımın eşi mal mı? Bir insan bu kadar hissiz mı olur ya? Bu arkadaşımın eşi polise şikayet ederse bir şey çıkar mı bundan ?

Bugün arkadaşımın cenzasi vardı (düğün😒ailesi öyle diyormuş) neyse bende gittim arkadaşım az kalsın ağlayacaktı düğünde, bende teselli ettim (ailesi evlenmek için zorladı) inş ölürler🤲. Adamın yanında kastederek bu adam çirkin ama olsun zamanla alışırsın bu g*te dedim. Adam bütün bunları duymasına rağmen hiçbir bok olmadı ona, yerinden bile kıbırdamadı sadece etrafa bakınıp maymun gibi gülüyordü düğün boyunca 🖕. Mağara adamı gibiydi resmen, 2 hafta sonra arkadaşımı Amerika'ya göndercem? Eşi beni polise şikayet ederse bir şey olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Herşeyi planladım 😊.
Bu arkadaşımın eşi mal mı? Bir insan bu kadar hissiz mı olur ya? Bu arkadaşımın eşi polise şikayet ederse bir şey çıkar mı bundan ?
Cevapla