3 yıllık ilişkim dün akşam bitti, bitme sebebi ise artık saygı bitmişti ilişkimde ve konuşmak istemiyordu. Uzak mesafedeydim, aldatılıyor olabilirim. Bilmiyorum artık. Sesimi duymak istemiyordu ve ben bu durumu artık izah etmekten ona yoruldum ama o yorulmadı. Dün akşam da sürekli bana küfür etti. En son ben de patladım. Ben de "bana artık yazma s****r git annene" dedim, o da "sen de yazma karaktersiz" dedi ve engelledim. Dün akşamdan beri tık yok, artık zaten konuşmak istemiyorum bu lafın üzerine ve dün gece. Bilmiyorum, uzun zaman önce konuştuğum biri bana yazdı, hâlâ bana hisleri varmış. O çocukla da kötü ayrılmamıştım. Sadece fikir ayrılığı yaşadığım için ayrılmıştım ve bana karşı hâlâ duyguları olduğunu söyledi, görüşmek istiyor. Sizce ne yapmalıyım? Yani bu 3 yıllık ilişki zaten bitti, artık son zamanlarda zaten kalbimi çok fazla kırıyordu, gönlümü almıyordu, sürekli oyalıyordu. Sizce onu kabul edip yoluma mı bakmalıyım? Çünkü ben çocuğa biraz zamana bırakalım dedim.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o toksik ilişkiyi bitirmene gerçekten çok sevindim, inan bana çok doğru bir karar vermişsin! 🙏 Böyle bir durumdan sonra kendini hemen yeni bir maceraya atmak yerine, bence biraz kendine odaklan. Kalbinin iyileşmesine ve yeniden güçlenmene izin ver. Acele etmeden, duygularını tartmak en güzeli. Belki o çocukla daha sonra, sen tamamen hazır hissettiğinde görüşürsün? Ne düşünüyorsun bu konuda? 🥰