3 yıllık toksik ilişkim bitti, eski konuştuğum çocuk hislerini söyledi sizce kabul etmeli miyim?

3 yıllık ilişkim dün akşam bitti, bitme sebebi ise artık saygı bitmişti ilişkimde ve konuşmak istemiyordu. Uzak mesafedeydim, aldatılıyor olabilirim. Bilmiyorum artık. Sesimi duymak istemiyordu ve ben bu durumu artık izah etmekten ona yoruldum ama o yorulmadı. Dün akşam da sürekli bana küfür etti. En son ben de patladım. Ben de "bana artık yazma s****r git annene" dedim, o da "sen de yazma karaktersiz" dedi ve engelledim. Dün akşamdan beri tık yok, artık zaten konuşmak istemiyorum bu lafın üzerine ve dün gece. Bilmiyorum, uzun zaman önce konuştuğum biri bana yazdı, hâlâ bana hisleri varmış. O çocukla da kötü ayrılmamıştım. Sadece fikir ayrılığı yaşadığım için ayrılmıştım ve bana karşı hâlâ duyguları olduğunu söyledi, görüşmek istiyor. Sizce ne yapmalıyım? Yani bu 3 yıllık ilişki zaten bitti, artık son zamanlarda zaten kalbimi çok fazla kırıyordu, gönlümü almıyordu, sürekli oyalıyordu. Sizce onu kabul edip yoluma mı bakmalıyım? Çünkü ben çocuğa biraz zamana bırakalım dedim.
3 yıllık toksik ilişkim bitti, eski konuştuğum çocuk hislerini söyledi sizce kabul etmeli miyim?
Cevapla