Burdan tanışmistik baya iyi gidiyorduk sonra bı anda bana seninle konusamam ciddilesmeden ayrılalım yaş farkindna olmaz dedi sorna başka uygulamadan yazınca psikolojik sıkıntılarım var deid bende birbirimize iyi gelebilicegimizi soyledim fakat cevap vermedi istemiyosan yazmam dedik yazma dedi ve engelledi
Güncellemeler
1 yıl
Benden 12 yaş buyuktu
Biriyle konuşuyordum ve yaş farkimizda baya vardı benden psikolojik sıkıntılarım var dedi ve ayrıldı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Başkasını bulmustur
Kendimi yetersiz hissettim
Yazdıklarından sonra
Seninle alakalı değildir belki aynı sehirdemiydinzi
Hayır ama yaş farkımız cokti
Uzak mesafe genelde büyük erkek istemez
Kendimi çok iyi hissetmiatim fakat gittiğinde boşluğa düşmüş gibi oldum
Mesafe varmiydi aranızda
Nasıl bir mesafe
Sen başka şehirde o başka şehirde gibi
Bir mesafe
Maalesef yenisini bulmuş yegenim