Onunla kısa sürdü ve hiç bir şey yaşamadık
Sevgilimle ayrılma raddesine geldik
Kulaktan dolma bilgiler duymuş bir yerlerden
Başkasıyla hiç bir şey yaşamadığıma nasıl inandırıcam?
O çoçuğa yazdım aramızda hiç bir şey olmadı demi diye evet dedi beni doğruladı
Bu Ss'i sevgilime atsam inanır mı?
Sevgilimle ayrılma raddesine geldik
Kulaktan dolma bilgiler duymuş bir yerlerden
Başkasıyla hiç bir şey yaşamadığıma nasıl inandırıcam?
O çoçuğa yazdım aramızda hiç bir şey olmadı demi diye evet dedi beni doğruladı
Bu Ss'i sevgilime atsam inanır mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Vücudumun nerelerinde ben var sayabilirmisin yaz
Onun cevabını yolla sevgiline
Saçmalık
Oooo süpersin bu kadari anlayabiliyorsun oleyse
Senin bişeyden anladığın yok boş laf yapma
Tabiiiki zeki dolu kizimiz aferin :)
Zeki dolu kızımız ne daha laf konuşmayı bilmiyon bende adam sandım bi git dayı yaş 42 iş bitmiş senin kafan almaz
Bir zeka parıltısı daha :) klavye değiştirmiş ama bunu anlayamayip birde sen adam saninca mi adam olunuyormus :) bu nasil bir zavallılık:) aptal zekasız birisin bir erkeğe ispat için başka erkeğe mesaj çekip bunu da ötekine göstereceksin:) tarih bu kadar apt.. lini gördümü acaba birde beni adam sanmis g.. zekalı:) derdi benim :) be... n yoksunu zavallı:)
Ok dayı👍🤣
Işıldıyorsun:) hala ok diyor :)
Işıldıyorum evet saol dayı😄
Bunu farketmeyen olamaz inan :) esin benzerin yok :)
Yavşama zamanın gelmiş dayı
Ne konuştuğunu biliyorsun ne davranma seklin :)))) tam olmuşsun tam :) oyle bir parildiyorsun ki kim görse hemen notu verir :)
şüphelense. nolur, doğru olsa nolur. hatan yokki 🤷♂️ne kendini ispat etmeye çalışıyosunki
Hatan yokki derken
Güven şüphesi yaşıyor ama beni kaybetmek istemiyor bende onu öyle ne yapayım şimdi
kaybetmek istemiyosa senin lafına güvenmeli beyanın esas olmalı
O en baştan bana sordu bende bir şey yaşamadık dedim güvendi sorgulamadı
Şimdi kimden duyduysa duymuş bir şeyler şüpheleniyor ayrılma noktasındayız
🤷♂️şu fitneciler🥶
O çocuga yazdım biz ilişki yaşadık mı diye oda yaşamadık bunu sende biliyorsun dedi
Bu Ss'i sevgilime atsamıydım
için soğuyacaksa, al ss de, at. hala şüphe ediyosan, uzatmadan başlamadan bitirelim.. gibi bir blöf işine yarar, emin ol
Attım gördü bir şey demedi temamızı değiştirmedi takipten de çıkartmadı ayrıldık demedi
şu an ayrıldık mı ayrılmadık mı bilmiyorum 😓
yok. erketeye yatmış bekliyordur jackalll.. ama sende alttan alma.. unutma, kaçan kovalanır
Yazmasını bekleyim demi
tabiiki.. üst üste sen yazım limitini doldurdun.. top onda
Ayrıldık mı şu an ayrılmadık mı sence ben anlayamıyorum
ayrılmadın. yazar... zaten böyle bir ayrılık yaşatacaksa hiç olmasın daha iyi. senin için hayırlısı olır
Sabah gördü mesajları aktif yazmıyor
yazar. sabırsız kızsın.. sabret. kazanırsın.
Ayrılmak istese direk ayrılıyorum derdi demi yani bekletmenin anlamı ne
naz 🤷♂️ erkeğin nazıda çekilmez :))
esas senin hakkında o dedikoduyu çıkartanların mk lazım tek tek
Haklısın onu sevgilime anlatan kim bulamam kim diye sordum söylemrdi
saklı kalmaz illa günün birinde ortaya çıkar demek ki seni kıskanan birisi etrafındaki insanları iyi tanı. ve kalıbımı basarım bunu kim söyledi ise söyleyen bir kız
Şüphelendiğim birileri var
Sevgilimle ayrılmayalım başka bişey istemiyorum şimdilik beni seviyor hissettiriyor bende onu öyle bırakmayacağına dair söz vermişti kaybetmek istemiyorum
tamam bunu bana söyledin ben öğrenmiş oldum ama bunu asla o çocuğa söyleme çünkü böyle söylemler erkekleri uzaklaştırır kaçırır bu fitneyi de sokan kimse bu bir kız ve sevgilinde Büyük ihtimal gözü var
Bu sebepten dolayı ayrılırmıyız sence?
ayrılacağınızı zannetmiyorum ama fitne sokan ne amaçla bunu yapar ayrılır diye ama sanmam yazar biraz sabırlı ol çok içi tez bir kızsın
Onu kaybetmek istemediğim için böyleyim
O çocuğa yazdım oda doğruladı beni bir şey yaşamadık dedi
Bunuda sevgilime attım inanması için daha başka ne yapabilirim inansın diye
Hem o çocuk yaşamış olsak neden yaşamadık desin demi
İnanır mı ya sevgilim
yaa o bu işin farklı bir boyutu.. senin doğruyu söylediğine ben inandım hiç tanımadığım halde.. inanması gerek. ve buna inanacaktır da ama sen de kendine bu düşüncelerini ona hissettirerek çocuğun zihninde ezdirme eski bir deyim vardır kuyruğu dik tut diye sen de dik dur
Ss'i atmakta iyi ettiysem daha da yazmam
aynen, daha yazma bekle. sabırsızzzzz 🥶
Şimdi sen neden o çocuğa yazdın muhattap oldun onunla diye sinirlenirse
kimseyle düşman değilim ki üstelik hiçbir şey yaşamadım aramda özel bir şey geçmedi yazmama engel bir sebep yok ki de. normal şartlarda yazmam ama bunun teyidini almak için sadece bu konu hakkında yazdım de
bunu da seni ikna etme çabam olarak gör de 🤷♂️
"Yazıp muhattap olmak istemezdim inanman için" Diye yazdım
tamam yeter daha bir şey yazma 🤷♂️
Sende bir erkeksin sen bu durumu yaşasan ne yapardın?
Kız sana böyle bir şey yaşamadığına dair Ss atsa
ben kıza döner sımsıkı sarılırım🤷♂️
Güvenirsin yani
kesinlikle
Hâlâ yazmıyor bu aktif yazmıyor
bekle🤷♂️yazma. darlama
😓
Zor gibi
Ss'i atayım mı
At bakalim
İnanmasını kolaylaştırır mı bu?
Sana atmıycam sevgilime atıcam
😀 tamam ona at
Atınca inanır mı bana