Sevgilimle sürekli ayrılıp barışıyorduk ama işler garipleşti?

3 yıldır ilişkideydim bunun 5 6 senedi arkadaş olarak geçti ama sık konusmuyorduk sonradan sıkılaşmaya başladık ve sanaldı sevgili olduktan sonra buluştuk ve 3 yıl boyunce devam etti ama ara ara ayrılıp barışıyorduk kızla o ayrılıyordu sonra ayrılmayı bıraktık bir süre kavga ettiğimiz için ayrılıyorduk ve en son ayrıldıgımızda 4 ay boyunca konuşmadık ayrıldıktan sonra 1 hafta sonra eski sevgili ile sevgili olmuş ama aşırı mutsuzmuş isteksizmiş sürekli beni düşünüyormuş en sonda arkadaşı yazdı bana durumu anlattı gitti eski sevgilisinden ayrıldı bana yazdı konuştuk ama istemedim sürekli kendini düzelteceğini söylüyor kendisinin yüzünden ilişkiyi mahvettiğini özür dilediğini söylüyor ne yapmayılıyım bir şey söyler misiniz eski sevgilisi ile 3 4 ay boyunca sevgili kalmış ama mutsuzmuş bilmiyorum ne yapıcağımı?

Sevgilimle sürekli ayrılıp barışıyorduk ama işler garipleşti?
Cevapla