3 yıllık toksik ilişkim vardı sevgilim ayrıldı benden istemiyorum dedi?

Toksik bir ilişkim vardı çok zor olduk hani ama sonradan hiç bişi yokken istemiyorum artık sevmiyorum diyip heryerden engelledi başka telefonlardan aradım heryerden tüm tellerden engeldeyim başkasıyla denesem kıyaslıyorum hoşlandığım biri var da nasıl iletişime geçecem napacam bilmiyorum hiç nasıl geçecek yA yardımcı olsanı
3 yıllık toksik ilişkim vardı sevgilim ayrıldı benden istemiyorum dedi?
Cevapla