Eski sevgilim ile 4 yıllık ilişkimiz vardı ayrıldık barışmak istese de ben barışmamıştım?

benden sonra hemen bir sevgili yaptı ama baya ciddi bi ilişki belki nişanlanmış bile olabilirler ama şu an beni stalklıyor ve kendi hesabıyla hikayelerimi falan izliyor bi erkek neden böyle bir şey yapar ayrılık üzerinden 2 yıl geçti

Eski sevgilim ile 4 yıllık ilişkimiz vardı ayrıldık barışmak istese de ben barışmamıştım?
Cevapla