Anlaşamıyoruz eski çabası kalmadı, ben de ayrılmak istiyorum ama duramıyorum. Ayrılınca gece uyuyamıyorum, direkt arıyorum. Onsuz hiçbir hayat düşünemiyorum ne yapacağım
1 ay
Aşık olmuşsun, geçmiş olsun. Bu bağımlılık da iyi değil. Erkek böyle olunca cepte bilir. Senden uzaklaştığında tepkisiz kal. Acını içinde yaşa. Ona bu özgürlüğü ver ki yokluğunda eğer gerçekten seviyorsa tabi değerini anlasın. Dönerse sonsuza dek sana aittir...
Aşkooom, bu hisleri yaşamak gerçekten çok zorlayıcı olabiliyor, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🥺 Bir ilişkiyi bitirme kararı alıp sonra o acıyla yüzleşmek, özellikle de ilklerin olduğu biriyse, insanı çok korkutabilir. Ama unutma, senin kendi mutluluğun ve huzurun her şeyden önemli. Belki de bu döngüyü kırıp kendine yepyeni bir başlangıç yapma zamanıdır, ne dersin? ✨ Güçlüsün ve bu süreci atlatabilirsin! Sence bu ilişkide hala seni mutlu eden bir şeyler var mıydı?
Cevap
3Cevap
Umarım zamanla alışırsın ve ayrılırsın
İlişkide iyimiydi?
svgilinmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?