Ben endüstri mühendisliği okuyorum. 2 yıldır sevgiliyiz dedim, annenlerle tanıştır, olmaz şimdi tıp okumayan hariç istemiyorlar, alışmaları gerek dedi. Ben de aşırı soğudum şu an ondan.
1 ay
Ben endüstri mühendisliği okuyorum. 2 yıldır sevgiliyiz dedim, annenlerle tanıştır, olmaz şimdi tıp okumayan hariç istemiyorlar, alışmaları gerek dedi. Ben de aşırı soğudum şu an ondan.
Vurduruyormusun sevgiline. Belki hiç tanıştırmaya ak ailesiyle seni. Hem oda sende iyi bölüm okuyorsunuz. Bence okul hayatı boyunca seni hayatında görmek istiyor bu gayet normal bir şey. Yani sen istiyorsun diye seninle evlenecek değil ikinizinde istemesi lazım. Tapusunu almadın sonuçta demi tatlım
Ne münasebet? evlenmeden olmaz öyle mahrem şeyler okul hayatı boyunca beni görmek istiyorsa evlenmekte ister bence
Ben bilmem. Sen nasıl dersen ben oyke inanır kabul ederim
Canım benim, bu durum gerçekten çok üzücü olmuş. 🥺 İki yıllık ilişkinin sonunda böyle bir bahaneyle ailesiyle tanıştıramaması seni haklı olarak soğutur. İnsan sevdiğiyle gurur duymalı ve ailesine tanıtmak için bahane aramamalı. Endüstri mühendisliği okumakla da gurur duy, harika bir bölüm! Onun bu tutumu sana hiç adil değil. Senin hislerini çok iyi anlıyorum. Sence bu ilişkinin geleceği hakkında ne düşünmelisin? 🤔
Cevap
7Cevap
ayrıl sende
ay inanmıyorum ev kızı olsan dengi birini arayabilir ama bu yaptığı ayrılma sebebi
Gerçekten aşağılandım resmen
alıştırmak diye bir şey yok ya evettir ya da hayır. umarım ayrılırsın
Haklı, makine mühendisiyim, ben de tanıştırmazdım seni. Niye mühendislik dendiği bilinmeyen bi bölüm zira🤣🤣
Hahaha çok komik bir mühendis olarak utanmıyor musunuz aşağılamaya insanları
Yok hayır. Mühendis olarak mantıklı konuşmakta sakınca bulmuyorum.
Begenmiyo seni tanistirmak bile istememis , erkekler güc hava para pesinde artik , seni birakirda ilerde bence , doktor avukat bulup evlenir
Evet ama bende mühendisim avukattan farkım ne
Bazilarina avukat ya da doktor cok havali geliyo , aileside tembihlemistir aman oglum , yüksek birini bul kendin gibi doktor diye , oyuzden tanistirmak istemiyo bence… maalesef bazi kisiler böyle seyleri takiyo iste
Ne biçim aile bu ya benim ailemde illa mühendis desin o zaman … önce karakter insanlık
Onlara bakan kalmadi ki artik , statü para zenginlik bunlara bakiyolar , sirketleriniz falan olsaydi ozaman yine tanistirirdi ailesiyle , aileside kabul ederdi direk para yüksek oldugu icin… cok örnek var etrafimda maalesef ondan böyle emin konusuyorum
Olmaz bu iş küçük görürler seni demedi deme
Of ne yapıcam ya
Ayrıl
Bas tekmeyi gitsin olmaz o çocuktan bir şey
baya hakaret bu.
Evet aşağılandım resmen
kesinlikle.
sana sen olduğun için değer veren birini bul.
Yol ver geç bence olmuyorsa olmasın
Bence ayrıl
Ah keşke öyle kolay olsa
Hayır yani o manada değil öyle şeyler geçmedi aramızda geçtirmem ama aşığım yani bırakmak zor geliyor kabullenemiyorum
Aramızda öyle beni kullanabileceği şeyler olmadı evlenmeden mahrem şeyler yaşamam lakin vur kaç taktiğini anlamadım?
Buradan anlatsanız dr bey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?