Sevgilimle bugün annesinin evine gittik.
Oğlu yanımdayken güleryüzlü ton ton bir kadınken oğlu müsade isteyip telefona bakıp dışarı çıktıktan sonra kadın gelip kolumu tuttu ben şok benim oğlumdan uzak dur biz ona doktor gelin pilot gelin layık görüyoruz sen de nerden çıktın kendini ne zannediyorsun dedi. Derhal oğlumdan ayrıl yoksa dünyayı dar ederim dedi. Ne yapacagımı bilemedim. Sevgilim de tam o sıra geldi kalktık tüm gün bunu düşündüm. Kendimi kötü hissediyorum.
Ne yapacam ben ya?
Oğlu yanımdayken güleryüzlü ton ton bir kadınken oğlu müsade isteyip telefona bakıp dışarı çıktıktan sonra kadın gelip kolumu tuttu ben şok benim oğlumdan uzak dur biz ona doktor gelin pilot gelin layık görüyoruz sen de nerden çıktın kendini ne zannediyorsun dedi. Derhal oğlumdan ayrıl yoksa dünyayı dar ederim dedi. Ne yapacagımı bilemedim. Sevgilim de tam o sıra geldi kalktık tüm gün bunu düşündüm. Kendimi kötü hissediyorum.
Ne yapacam ben ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu denklik nasil oluyor ne kadar sacma
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Olmaz o iş
sevgiline söyleyeceksin iş onda bitiyor eğer seni seviyosa her türlü evlenirsiniz annesinin engellemesine rağmen sevmezse annesinin sözünü dinler unut derim
kesinlikle uzak dur kaynanan özellikle seni istemiyorsa cidden hayatı zindan eder sana
siz doktor secerken normalde onlar secerken mi saçma oluyor. annesinin yaptıgı elbette saçmalık ama sonucta oda kadın işte kadın milleti genelde böyle. sen olsan bi fabrika işçisiyle evlenirmiydin sanki. hiç sanmam.
Pilot o kadar değerli mi yani, eczacınin ne eksiği var
Kız annelerinin yaptığını yapıyor erkek anneleride akıllanmış biraz ama saçma tabi tavır
eczacı derken eczacılık okudun degil mi ozel bir yerde mi calısyorsun yoksa kendi dukkanını mı actın
şakamı bu,
İşin cok zor
haklı bence
Niye haklı mesela?
dokto dengi olmalı
eczacı zaten dengi
@mxxlikeme eczacı bakkal ya ne alaka. doktor nere ecza nere para olarak olabilir belki kazanç
eczacılık okumussa eger eczacılım cok yuksek bi bolum eger tahmin edebiliyorsan ayrıca ezcacılık bitirenler ozel sirketlerde hastanelerde calısıyorlar arastır derim
@mxxlikeme ne mezunuyum bilsen neyse mutluluklar dilerim.
tahmin edebiliyorum