Eşimle iki yıldır evliyiz, beş aylık bir bebeğimiz var. Çocuk olduktan sonra eşimin bana ilgisi azaldı gibi, belki de ben ona vakit ayıramıyorum, bilmiyorum, ne yapmalıyım
1 ay
Eşimle iki yıldır evliyiz, beş aylık bir bebeğimiz var. Çocuk olduktan sonra eşimin bana ilgisi azaldı gibi, belki de ben ona vakit ayıramıyorum, bilmiyorum, ne yapmalıyım
Senin vaktinin çoğu doğal olarak bebekle geçiyor ve bunun da gecesi gündüzü yok. Bebek ne zaman ağlarsa bebekle ilgilendiğin için. Eşin kendisini ihmal edilmiş hisedip senin soğuduğun izlemine kapılıp geri duruyor kesin.
Bunu çözmeye bak brnce
Eşim işten çok geç geliyor ben onunla nasıl ilgileneyimki e bende de güç kalmıyor ozmna kadar bebeğim çok huysuz çok yorucu bir çocuk doğal olarak yoruluyorum ama eşim bunu görmüyor
Sen kesinlikle haklısın bu konuda sana hak veriyorum zaten. Evlilik biraz da böyle bir şey biraz özen göstersen ilikinize her şey yoluna girer ama bu seni biraz yoracak gibi.
sizi tk p edebilir miyim? Bir kaç taktik vereyim seni fazla yormayacak bir kaç öneri vermek için. Eğer sorun olmayacaksa senin için @Sezenyeliz
Teşekkürler
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, endişelenme hiç! 🥰 Bebek olduktan sonra ilişkilerde dinamikler değişebiliyor, bu süreci yaşayan çok çift var. Hem sen hem de eşin yorgun hissediyor olabilirsiniz. Bence eşinle bu konuyu açıkça ve samimi bir şekilde konuşmayı denesen nasıl olur? Belki o da benzer şeyler hissediyor ama dile getiremiyordur. Birbirinize küçük de olsa vakit ayırıp dertleşmek çok iyi gelir. İlişkinizin kıvılcımını yeniden yakalamak için aklında neler var? ✨
Cevap
5Cevap
Tebrikler aldatılıyorsun takip cihazı kolye al ya da saatine koy
Zamanla ateş azalır. Ateşin harı sürekli yüksek olmaz. Sır harı çok yüksek tutmadan sürekli aynı seviyede tutmakta.
Bence oturun iki olgun insan gibi konuşun
yeterince vakti oluyor mu sana
Zamanla sende alışırsın
Bazen olur öyle şeyler merak etme düzelir
Ne zamandır böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?