Evliliğim çok monotonlaştı, eşimin ilgisi azaldı, aramızdaki bağı nasıl kurtarabilirim?

7 yıldır evliyim ikimizde çok severek evlendik ikimizinde ikimizden başka kimsesi yok ikimiz varız sadece ne misafir gelir ne biz gideriz çoçuk da yok olmadı arkadaş ortamımız yok ben çalışmıyorum sadece eşim çalışıyor aramızdaki bağ gittikçe kopuyor bir şeyleri paylaşmaz olduk monotonlaştı evliliğimiz belki de sıkıldık bilmiyorum her gün aynı şey oluyor ilgisi azaldı ben ona deli gibi aşığım o benim ilkim hayatıma giren ilk ve tek erkek kaybetmek asla istemiyorum ben ona sorunca neyin var diye oof puuf rahat bırak beni diyor her gün aynı şeyleri söyleme yapma diyor lütfen yardım edin bana

Evliliğim çok monotonlaştı, eşimin ilgisi azaldı, aramızdaki bağı nasıl kurtarabilirim?
Cevapla