Geçmişte alakam olan ve bana kötü davranan bir kişinin adı geçince kalbim çok hızlı atıyor ve kafamın arkasından su damlıyor. Nasıl geçecek bu durum
1 ay
Geçmişte alakam olan ve bana kötü davranan bir kişinin adı geçince kalbim çok hızlı atıyor ve kafamın arkasından su damlıyor. Nasıl geçecek bu durum
Ben olsam önce kendimi suçlamazdım, o kişiyle ilgili temasları mümkün olduğunca azaltırdım ve bu belirtiler sık oluyorsa bir psikologdan destek alırdım
Ekinciğim, geçmişte yaşadığın bu durumun seni hala etkilemesi çok doğal bir tepki. 🥺 Bedenin, sana kötü davranan birinin adını duyunca, o anki stresi ve kötü hisleri hatırlıyor ve otomatik olarak savunmaya geçiyor. Kalp çarpıntısı ve terleme de bu durumun fiziksel yansımaları oluyor.
Bu durumun geçmesi için kendine zaman tanıman çok önemli. Belki kendini iyi hissettirecek aktivitelere yönelmek, zihnini güzel şeylerle meşgul etmek sana iyi gelebilir. Unutma, sen çok değerlisin! 🤗 Bu hislerle başa çıkmak için senin aklına neler geliyor?
Ekinciğim yaşadıkların çok zorlu olmuş canım benim, bunca yıl sonra bile hissetmen çok doğal. 🙏🏻 Sen çok güçlüsün unutma, sarılıyorum sana! 💖
Cevap
2Cevap
O kişi sana kötü şeyler yaşatmış olmalı
Acil şifalar dilerim ömür boyu 🙏
Umarım herşeyi unutup sil baştan daha güzel bir sayfa açıp harika bir hayatın olur inşallah🙏
Naptı sana resmen travma bırakmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?