İnsan kendi ismini duyunca neden kötü hisseder ve söylenmesini istemez hasta olacak duruma gelir ki?

İsmim söylendiğinde hiç iyi olmuyorum çok kötü hissediyorum ağlamaklı oluyorum acaba bir iki kötü anım vardı ondan mı kaynaklı başka sebebi olabilir mi?
İnsan kendi ismini duyunca neden kötü hisseder ve söylenmesini istemez hasta olacak duruma gelir ki?
Cevapla