Eşime sürekli beddua etmekte haksız mıyım, kalbim neden bu kadar karardı?

Eşim hep kalbimi kırdığı, kötü davrandığı ve parasını benden esirgemeye başladığı için ona beddua ediyorum. Kanım ısınmıyor, 2 yıldır hiç güzel bir şey söylemedim, ona dua etmedim. Ettiğim beddua ve davranışlarımdan dolayı kalbim ona karşı karardı. Yanlış mı yapıyorum
Eşime sürekli beddua etmekte haksız mıyım, kalbim neden bu kadar karardı?
Cevapla