Eşim çok ilgisiz oldu onu aldatmak yerine kendimi tüketiyorum ağlayarak hergun?

Eşimle evleneli 8 sene oldu cocuklarimiz var eşim beni ilgisiz bırakıyor sanki onun için her şey monotanlasmis gibi ilişki olucaksa olması lazımmış gibi yapmak için yapıyor tak fişi bitir işi yapıyor öpmeye koklamaya okşamaya zaman ayirmiyo normal günde nasılsın hayatım deyip sarılma öpme elleme sakalasma yapmiyo el sakalari sevdi gösteren hareketler ve kelimeler yok artık flim izleyip bir sarılma vakit geçirme yok seni seviyorum demek cümle kurmak yetermi sevdini belli etmenin bir çok yolu var gelirsin arkadan sarılırsin benim hayatım ne pişiriyo dersin eline sağlık tatlım vs artık iyice bunaldım duygusal açlık çekiyorum sevilmiyor gibi kadın değilmişim gibi hissediyorum içten içe sessiz ce ağlıyorum bir ara uyarmistim bu konuda hissetiklerimi şimdi ise yine her şey oldu çorba gibi kafam karışık elinde telefon ilgi alakası hep o

Eşim çok ilgisiz oldu onu aldatmak yerine kendimi tüketiyorum ağlayarak hergun?
Cevapla