27 yaşındaki biriyle konuşuyorum, arkadaşlarım tepki veriyor, sizce ne yapmalıyım?

19 yaşındayım 27 yaşında biriyle tanıştım
konuşuyorum ama çevremdeki arkadaşlarım sırf konuşuyorum diye 27 yaşında biriyle konuşuyorsan çıkar beni vs diyorlar adam ne niyetle yazıyor sana her şey ortada diyorlar ama adamı görmediler bile konuşması vs hiç oralara çekmiyor bile bir defa buluştuk arabayla aldı beni arabada oturmayalım ilk buluşmada yürüyüş yeri var oraya gidelim yürürüz, sohbet ederiz vs dedi gittik yürüdük konuştuk o anlattı ben anlattım normalde pzt başka şehre gidecekti misafirdi burada buluşmadan sonra eve bıraktı yazdı tekrar edelim bunu eğlenceli geçti ben gidişimi erteleyeceğim falan dedi ama
arkadaşlarım farklı konuşuyor sizce?
27 yaşındaki biriyle konuşuyorum, arkadaşlarım tepki veriyor, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla