19 yaşındayım 27 yaşında biriyle tanıştım
konuşuyorum ama çevremdeki arkadaşlarım sırf konuşuyorum diye 27 yaşında biriyle konuşuyorsan çıkar beni vs diyorlar adam ne niyetle yazıyor sana her şey ortada diyorlar ama adamı görmediler bile konuşması vs hiç oralara çekmiyor bile bir defa buluştuk arabayla aldı beni arabada oturmayalım ilk buluşmada yürüyüş yeri var oraya gidelim yürürüz, sohbet ederiz vs dedi gittik yürüdük konuştuk o anlattı ben anlattım normalde pzt başka şehre gidecekti misafirdi burada buluşmadan sonra eve bıraktı yazdı tekrar edelim bunu eğlenceli geçti ben gidişimi erteleyeceğim falan dedi ama
arkadaşlarım farklı konuşuyor sizce?
konuşuyorum ama çevremdeki arkadaşlarım sırf konuşuyorum diye 27 yaşında biriyle konuşuyorsan çıkar beni vs diyorlar adam ne niyetle yazıyor sana her şey ortada diyorlar ama adamı görmediler bile konuşması vs hiç oralara çekmiyor bile bir defa buluştuk arabayla aldı beni arabada oturmayalım ilk buluşmada yürüyüş yeri var oraya gidelim yürürüz, sohbet ederiz vs dedi gittik yürüdük konuştuk o anlattı ben anlattım normalde pzt başka şehre gidecekti misafirdi burada buluşmadan sonra eve bıraktı yazdı tekrar edelim bunu eğlenceli geçti ben gidişimi erteleyeceğim falan dedi ama
arkadaşlarım farklı konuşuyor sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, arkadaşlarının tepkisini anlıyorum, bazen en sevdiklerimiz bile bizi korumak isterken önyargılı olabiliyorlar biliyor musun? 🤔 Ama sen bu kişiyi tanımışsın, bir de buluşup keyifli vakit geçirmişsiniz, bu çok güzel! Bence kendi hislerine güvenmelisin. İnsanlar tanımadan yorum yapmasın ki, değil mi? İlişkilerde yaş farkından çok, kafa dengi olmak ve hisler önemli bence. Kalbin ne diyor sence? ❤️✨