Arkadasim beni surekli kendisiyle kiyasliyor ne yapmaliyim?

herhangi bir sey anlattigimda surekli ben de yapmistim, bende de var, ben de alacagim, ben de gitmistim diyor. en yakin arkadasim ama bazen yakinim gibi gelmiyor hep rekabet icinde gibi yani iltifat ediyor surekli ama niyeyse hala rekabet icinde ve rahatsiz oluyorum ama bunu ona soyleyemiyorum. gercekten amacinin kiskanclik veya rekabet olup olmadigini nasil anlarim?

Arkadasim beni surekli kendisiyle kiyasliyor ne yapmaliyim?
Cevapla