Yakın arkadaşımla tartıştım, sizce ne yapmalıyım?

Buradaki insanların fikrine çok değer veriyorum. Üniversiteyi ilk başladığımda edindiğim en yakın arkadaşımla aram açıldı nasıl hareket etmeliyim. Sınav sonrası bizi evine çağırdı. Metrodan inince otobüs beklemek istemediğimi gelebilirse bizi arabayla almasını istedim. Buna olumsuz cevap verdi. Evine gidince de ufaktan bu konu hakkında tartıştık. ''Ben seni almak zorunda mıyım sen bana trip atamazsın'' tarzında sesini yükseltince ben de çok sinirlendim ''Sen beni almak zorunda değilsen benim de tepkilerime karışamazsın ben de hiçbir şey yapmak zorunda değilim'' tarzında çıkıştım. Böyle söyleyince o da sinirlendi bu sefer sabah bizimle gelecek arkadaşımı trene bırakacağını onunla birlikte benim de gitmemi istediğini söyledi. O böyle söyleyince benim hepten şalter attı, ben yurtta kaldığım için sanki bana muhtaçsın der gibi algıladım ve hepten kan beynime sıçradı '' Sen kimsin ki benimle böyle konuşuyorsun benim 3 şehirde 4 evim var'' diyip ceketimi alıp çıktım. Evi de merkeze 30 kilometre civarı uzaklıktaydı ve gece 3-4 gibi idi. Böyle olunca diğer arkadaşlar da araya girip gidemezsin felan dediler ama bir kere gözüm döndüğü için hiçbirini dinlemedim. Sonra da bir daha hiç aramadım ortak wp gruplarından da çıktım. Yüzüne karşı söylemedim ama geçen amfide beni görünce selam vermedi ben de yüzüne bakmadım. Bundan sonra ne yapılır sizce? Haksız mıyım bu kadar ipleri atmada bilmiyorum. Her arkadaşımız ortaktı ve genelde her şeyi beraber yapardık şimdi diğer arkadaşlarımla olan ilişkim nasıl şekillenecek kestiremiyorum. Ne dersiniz?
Yakın arkadaşımla tartıştım, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla